Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 snakket med en venninne som akkurat har blitt alene.hun hadde ringt ned og spurt hvor mye den var på da haddde de sagt 10700,- da får vel vi d automatisk hvis den har d?
yinyang Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 10.300 sies det her inne... Er du sikker på at de sa 10.700??? Den steg fra mai, så vi får etterbetalt nå den 20.juli, for tre mnd, dvs 3 ganger 600 er lik 1800 minus evt skatt
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 så geit d hjelper jo:) kan jo være d var 10700,- så blir d vel 10300 når skatten er trukket fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå