Gå til innhold

vet dre hva jeg så i dag..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg og ungene satte oss i bilen stoppa det en bil ved siden av der ei voksen dame en unge på ca 5-6 år ei bestemor gikk ut av bilen, hørte sa noe om at ho har vist sovna vi lar ho bar ligge.. og nysjerrig som jeg gløtter jeg inni bilen og der ligger en baby og sover mora låser bilen og går inn på butikken.. dette er et senter så tviler på at ho bare skulle en kjapp tur inn.. men alikevell.. hallo.. Hva om...

hadde der resgert? Jeg sa ikke noe til ho dama men jeg tenkte nå mitt..

fikk litt dårlig samvittighet etterpå at jeg ikke sa noe!.. hva hadde der gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA, jeg hadde reagert! Hadde hvertfall blitt stående og fulgt med på hvor lenge hun ble borte..! Fy, får helt vondt i meg av sånn... Skjønner ikke at ikke en av dem kunne blitt i/ved bilen i så fall..!

Skrevet

Jeg tror faktisk jeg hadde ringt politiet jeg. Slikt går ikke ann.

Skrevet

Jepp, det hadde jeg gjort også, om ikke hun var tilbake i løpet av 5-10 minutter...

Skrevet

Hehe.. Og dere tror politiet hadde kommet?

Skrevet

huff ja jeg tenkte på det etterpå... jeg er alltid VELDIG etterpå klok..

Skrevet

Syke mennesker, burde faen meg ikke hatt barn

Skrevet

Jeg hadde fulgt litt med, og om babyen våknet hadde jeg gått inn i informasjonen på senteret og bett dem rope opp mammaen. Eller bare gjort det siste om jeg ikke hadde hatt tid til å følge med.

Da hadde hun nok blitt flau ja...

Skrevet

Jeg VET at politiet hadde kommet, har nemlig opplevd dette to ganger tidligere...

Skrevet

en liten tur kjapp inn på en nærbutikk er greit synes jeg..men på større plasser og i tilegg låser bilen..nei det synes jeg ikke noe om..

Skrevet

Det er ALDRI ok å gå fra en baby uansett hvor kjapp tur man har tenkt! Kan jo våkne med en gang du er gått eller hva hvis det er kø i kassen! Nei dette gjør man IKKE!!! Jeg hadde ringt politiet og stått å ventet til de kom, evt moren kom ut igjen!

Skrevet

synes ikke det er greit noen steder jeg.. er tross alt et lite menneske.. om babyen sover så får man ta babyen med i sete da! ærlig talt!

Skrevet

kommer litt an på da..nå har jeg ingen babytikken jeg mener er nærbutikk..er det få biler parkert utenfor og man ser bilen fra kassa..sånne butikker er detsjeldent kø..så ja skulle jeg handle kun et brød og kanskje ei melk..så tar det knappes 2minutter

Skrevet

tastaturet her er så rart..mente jeg har ingen baby, og det jeg mener med nærbutikk er en butikk som er få biler og få folk..

større butikker kaller jeg ikke for nærbutikker..

Skrevet

Å hjelpes min hatt:( Blir fryktelig trist av å lese sånt:(

En gang var det ett leserinnlegg i lokalavisa vår, ca 8-9 år siden, det gjorde sånt inntrykk på meg, for jeg hadde barn på akkurat samme alder selv da:

Det var utenfor en matvarebutikk, det satt to barn inni bilen, den ene en 16-17 mnd den andre maks 2 mnd. De skrek, og de skrek, den minste hadde dratt lua foran ansiktet, døra var låst og moren dukket ikke opp. Det sto noen mennesker utenfor og var ganske opprådd for hva de skulle gjøre. Husker ikke helt om det endte med at noen var inne og fikk letet opp moren, eller om hun kom ut av seg selv. Etter 5-10 min. Hvertfall endte det med at damen som hadde "passet på" barna fikk grisekjeft av en rasende mor, som ba henne reise til h...... og ikke blande seg inn i andre folks ting...

Ble så trist og lei meg av den hendelsen, trenger vel ikke si hva jeg velger dersom jeg skal inn noen ærend, hvor som helst, hva som helst... Bortsett fra her hjemme, om jeg har glemt lommeboka, eller flaska hans med vann... Da vet jeg jeg blir snar...

Skrevet

Jeg tror jeg hadde ventet og sett når de kom tilbake + ringt politiet som kunne satt deg i forbindelse med barnevernvakten, om det finnes der du bor. Dette er uten tvil omsorgssvikt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...