Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 ...gir litt grøtpulver i morsmelken på kvelden? Jeg pumper i løpet av dagen slik at hun får det på kvelden da jeg ikke har så mye... Jeg kan jo ikke akkurat si at jeg fullammer lenger da i og med at hun får litt tynn velling på kvelden, men det er jo blandet ut i morsmelk, så all væsken hun får i seg er allikevel mm... "Ødelegger" jeg det som er det beste for henne? Det å fullamme til 6 mnd...?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 BRA!! Er det forresten tidlig å gi det ved 4 mnd-alder? Det finnes jo, men synes dere det er tidlig?
Mammasin Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Min var 4,2 mnd da hs søster sa jeg gjerne måtte gi henne litt grøtpulver i flaska på kvelden. Så ville hun sove lengre. Må si at hun en liten stund våknet litt oftere. Men så ble det bedre igjen.:-) Men min sluttet også på det tidspunktet å legge på seg særlig mye og det var hovedgrunnen til at jeg ville gi henne litt ekstra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå