ApriIbaby Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Noen som har greie på dette? Har lyst å ha masse muligheter i et program når jeg blir flinkere. Jobber litt i fullversj nå, men ser jo at dette programmet er vanvittig omfattende. Hor omfattede er Elements? Begrenser det seg fort eller er det nok muligheter for en fotoentusiast? Noen som vet'?
Gjest_1001 Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Men mindre du skal jobbe profesjonelt med bildene vil jeg si at elements er tilstrekkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå