Gå til innhold

shila og emelie.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror du er en stor bløff her inne. Bare skriver om masse tull som ikke er sant noe av det.

Først så var det innlegget på sexdebatten.

Så maser du om at du vil gifte deg men at din samboer ikke vil det enda, og at du ikke vil være dem som spørr, men sååå gjerne vil gifte deg.

Så skriver du og bare klager på samboeren din, og får han til og fremstå som en stor drittsekk.

Så skriver du at du tror du er gravid igjen.

Synes ikke ting runt deg rimer helt? Eller er det bare at du har et veldigt usikkert liv? Trodde ikke ting var så bra mellom deg og samboer? Men tydeligvis var det kanske det siden dere vil ha et barn til?

 

Mener egentlig ikke og være utrivelig, så ikke bli sur nå da. Er bare så mye jeg lurer på, som virker så rart. Så i mitt hode så stemmer det ikke helt. Derfor spørr jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg vet jeg skrev fel. Skulle være silhah og emilie

Skrevet

Hun er vel mest på skravlesiden hun ,så du får nok spørre der.

Skrevet

Kan ikke du si til henne at jeg prøver og prate med henne her?

Skrevet

Kan ikke du spørre etter ho selv på skravle??

Skrevet

Det har da ikke du noe med! Legg deg ikke borti ting du ikke har noe med. Hun svarer nok tids nok.

Skrevet

Blir vel kansje litt lite jentesex på a da..... Kansje hun er lesbisk, men som ikke har finni ut av det enda.....

Skrevet

Kopierer det du selv skrev:

 

"Det har da ikke du noe med! Legg deg ikke borti ting du ikke har noe med. Hun svarer nok tids nok."

 

Og hva har så du med om historien til Silhah virker "rar" eller ikke?

Du vet; Legg deg ikke borti ting du ikke har noe med!

Skrevet

Greit nok. Du har jo litt rett i det men jeg blander meg hvertfall ikke inn i andre folk sine debatter.

Dette var et spørsmål fra meg til henne. Det har vel ikke andre noe med? Men jeg må vel få lov til og spørre henne om noe jeg lurer på?

Skrevet

Spør i vei, men dette er et åpent forum, dermed har alle lov til å blande seg i alle debatter.

Om det er så vanskelig for deg at andre slenger inn en kommentar, så får du heller sende henne en privat melding da. Men det tør du jo ikke i frykt for å miste anonymiteten din. Så da får du vel bare godta at andre blander seg!

Skrevet

Kan godt sende henne en pm jeg. For som sagt så mener jeg det ikke så ille som det er skrevet og det regner jeg med hun skjønner. Men venter nå på at hun skal svare her først da.

Skrevet

hmm hvor skal jeg begynne..for det første trenger jeg egentlig ikke å "forsvare" meg selv da..men skal iallefall prøve å få deg til å forstå meg bedre:)

ja jeg vil gifte meg med min kjære, og nei han er ikke klar for det enda.

ja vi krangler noen ganger og da virker alt svart en stund.

han er på ingen måte en drittsekk, han er en kjempe snill gutt med et stort hjerte.

men han er ung og ikke helt vokst ifra det ego stadiet enda:)

derfor raser jeg ut her inne en gang i blant, men viss noen har fått inntrykk av at han er en stor drittsekk så har jeg gjort noe feil, det har virkelig ikke vært meningen:)

å hva er det som skurrer når jeg sier at jeg tror jeg er gravid??

 

er jeg virkelig den eneste her inne som krangler med typen av og til men elsker han over alt på jord og som samtidig muligens er gravid med hans andre barn..

ja da er det jeg som lurer:)

 

å nei jeg er ikke lesbisk...er veeeldig glad i menn, men jeg har sagt før og jeg sier det igjen : jeg har godt kunne ha prøvd å hatt jentesex en gang om jeg hadde vært singel ja:)

 

å om den der sexdebatt greia så er det eneste jeg vil si: jeg er ferdig med det, de som vil tro meg gjør det, de som ikke tror meg får bare la være:)

 

Skrevet

å ja en ting til, jeg er ikke sur men mest skuffa..over at du ikke kan ta opp en slik ting med meg personlig men heller er så feig å legge det inn på krangle under anonym...

 

Skrevet

Takk for et saklig svar. Nå skjønner jeg deg litt bedre. :)

Skrevet

det er godt å høre:)

Skrevet

HI

en unnskyldning hadde vel vært på sin plass? og jeg skjønner ikke deg, hva gjør du her inne HI, hvis du virkelig mener at du har ett liv? er noe som skurrer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...