Gå til innhold

Trenger å tømme hodet for tanker....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde rett før jul i fjord en ma, men fik da også beskjed pga andre komplikasjoner å vente med å prøve igjen!

 

Har ikke prøvd å bli gravid, men har egentlig ikke gjort mye for at det ikke skal skje heller ;-)

Så i går tok jeg en test... 38 dager siden mens, syklusene er ikke til og stole på, har vært oppe i 45 dager et par ganger, men tenkte skitt au, hadde noen liggende så jeg tok en mitt på dagen!

Den var positiv.... ok var litt i tvil for den var jo tatt mitt på dagen og det var en billigtest, tok en til i dag og den var og positiv, streken kom mye tregere på den, en den i går så jeg er fortsatt tvilsom, selv om jeg bare vil juble høyt, se på utstyr og planlegge!

 

kvalmen som jeg har trodd i et par dager har vært fordi jeg har vert sliten er nok en annen kvalme ;-)

 

Men hva om det er falsk alarm, eller som forigegang, eller går galt igjen... orker ikke tanken, og orker heller ikke å glede meg!

 

jeg skal til sykehuset på mandag å ha siste sjekk fra forige gang, kanskje jeg da får gledesnyhetene og garantier for at det nå går bra! huff.... det er lenge til mandag.. :-(

 

tusen takk for at du gadd å lese :o), og en så lenge kommer jeg til å være anonym

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også en MA i fjor, og ble fortalt at det er sjelden noen opplever to MA.

Jeg er nå 11+3, og alt er bra:-)

Men jeg skjønner godt at du er engstelig, jeg har ikke klart å slappe av før nå, etter vellykket UL...

 

Lykke til videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først og fremst gratulerer!!

huff skjønner att du tenker sånn ja.gjør det selv jeg,har hatt 2 SA på rad nå,å er dritredd hver gang jeg er på do om det er blod på papiret.men man må bare la det gå sin gang å prøve å fokusere på andre ting. greit å få en sjekk så tidlig å da:) sikkert tidlig å se hjertet banke,men får sikkert se att det er en liten spire der.

 

lykke til med sv.skapet,må det gå bra med begge oss denne gangen å att vi får velskapte barn i mars -08 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også en MA i desember i fjor, er gravid på nytt nå 6+5. Igår fikk jeg lys brun utflod og det har jeg i dag også......jeg er også veldig redd for en ny MA. Og denne brune utfloden forsterker bare angsten for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...