Gå til innhold

Trenger å tømme hodet for tanker....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde rett før jul i fjord en ma, men fik da også beskjed pga andre komplikasjoner å vente med å prøve igjen!

Har ikke prøvd å bli gravid, men har egentlig ikke gjort mye for at det ikke skal skje heller ;-)

Så i går tok jeg en test... 38 dager siden mens, syklusene er ikke til og stole på, har vært oppe i 45 dager et par ganger, men tenkte skitt au, hadde noen liggende så jeg tok en mitt på dagen!

Den var positiv.... ok var litt i tvil for den var jo tatt mitt på dagen og det var en billigtest, tok en til i dag og den var og positiv, streken kom mye tregere på den, en den i går så jeg er fortsatt tvilsom, selv om jeg bare vil juble høyt, se på utstyr og planlegge!

kvalmen som jeg har trodd i et par dager har vært fordi jeg har vert sliten er nok en annen kvalme ;-)

Men hva om det er falsk alarm, eller som forigegang, eller går galt igjen... orker ikke tanken, og orker heller ikke å glede meg!

jeg skal til sykehuset på mandag å ha siste sjekk fra forige gang, kanskje jeg da får gledesnyhetene og garantier for at det nå går bra! huff.... det er lenge til mandag.. :-(

tusen takk for at du gadd å lese :o), og en så lenge kommer jeg til å være anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også en MA i fjor, og ble fortalt at det er sjelden noen opplever to MA.

Jeg er nå 11+3, og alt er bra:-)

Men jeg skjønner godt at du er engstelig, jeg har ikke klart å slappe av før nå, etter vellykket UL...

Lykke til videre!!!

Skrevet

først og fremst gratulerer!!

huff skjønner att du tenker sånn ja.gjør det selv jeg,har hatt 2 SA på rad nå,å er dritredd hver gang jeg er på do om det er blod på papiret.men man må bare la det gå sin gang å prøve å fokusere på andre ting. greit å få en sjekk så tidlig å da:) sikkert tidlig å se hjertet banke,men får sikkert se att det er en liten spire der.

lykke til med sv.skapet,må det gå bra med begge oss denne gangen å att vi får velskapte barn i mars -08 :)

Skrevet

Jeg hadde også en MA i desember i fjor, er gravid på nytt nå 6+5. Igår fikk jeg lys brun utflod og det har jeg i dag også......jeg er også veldig redd for en ny MA. Og denne brune utfloden forsterker bare angsten for det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...