Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Henry?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere det er fint eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig - syns det er forferdelig på en liten baby.. Kunne brukt det på en st. bernardshund kanskje.

Uff nå fornærmer jeg deg sikkert - beklager!

Skrevet

Jeg synes det er et staselig flott navn! Mest fordi det minner meg om en snill gammelonkel jeg likte godt som liten...;-) Det er ikke så mange som heter heller - gå for det!

Skrevet

Jeg kjenner en liten Henry som er kjempe søt, så det forbinder jeg med en koselig navn :-)

Skrevet

Jeg synes det er et kjempefint navn jeg!

Passer godt til en søt liten gutt :-)

Skrevet

Først tenker jeg på søstra mi, Henriette.. Hun blir gjerne kallt Henry.. Så for meg er det liksom litt jentete :-P

Og deretter tenker jeg på Mot i Brøstet.

Er ikke helt sikkert på hva jeg egentlig synes om det, men jeg tror jeg hadde likt en norskere form bedre - feks Henrik.

Skrevet

jeg tenker på henry i mot i brøstet spilt av arve opsal..

Skrevet

Det blir litt "gammel mann" for meg, sikkert pga. Mot i Brøstet som flere nevner. Snodig, for jeg har egentlig er forkjærlighet for gammelmodige navn. Henrik er et penere navn, synes jeg. Men hver sin smak, selvsagt, og Henry er jo kanskje noe mer internasjonalt. :)

Skrevet

ja minner meg også om arve oppsahl ja.. hehe.

men som lille trolle her sier så er Henrik et kjempe flott navn:) syns iallefall jeg:)

Skrevet

Takk for flere svar! Navnet er til mellomnavn. Fornavnet har vi klart, og det er vi veldig fornøyd med. Henry blir da sannsynligvis ikke brukt til vanlig, men ville vært fint å ha med:o) Er oppkalling...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...