Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Afrodrite er tilbake!!!! Blææææææææææææ! Kan ikke si at jeg er overlykkelig!
OhMyGod!!! Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Er helt sjokkert jeg over at åpenlys mobbing/uthenging av andre foregår her inne? at det går an.... ikke vet jeg hva den damen har gjort, men jeg får et heller negativt intrykk over de som mobber. å selvfølgelig har dere ikke 'baller' nok til å vise hvem dere er....sørgelig spør du meg.
melkekua™ Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Har ikke tellinga på hvor mange hun har hetsa, men det er ikke få! Deiblant meg.
OhMyGod!!! Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Det vil da si at BIM tillater hetsing av folk? Men på en annen side så er jo det HI sier og hetsing. Vi som har hodet godt plassert på skuldrene burde jo ikke falle ned på det nivået? Vil no si at om en person hetser andre så bør den personen bli utelukket fra en nettside som dette da... men skal ikke legge mer mer borti dette, mer spennende andre tråder
melkekua™ Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Har inntrykk at bim lar det gå langt før de gjør noe. Vi hever oss over sånne mennesker i alle fall ;o)
PintSizedDictator Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 Moderatorene har visst stor toleranse her inne ja. Folk har blitt mobbet ut av siden faktisk... Sørgelig at en side som e brukt av så utrolig mange mennesker rundtom, skal ta så lett på mobbing. Selv tar eg meg aldri nær av slikt, men folk e jo forskjellige. Man vet faktisk ikke hva den som sitter i andre enden føler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå