Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Gutta mine har skreket så fælt under hvert måltid de siste månedene. Det har endt opp med å være ett mareritt hver gang det er grøt eller andre ting på gang. Men når pappaen gir de mat har de ikke grått i det hele tatt. Så i dag tenkte jeg litt (uffda), fordi hver eneste gang jeg tar på min "eldste" sønn (8 min eldre enn broren) smekke, blir han halvveis panisk og begynner å hyle og dra i den. Selv om jeg på ingen måte har den stramt. Med en gang han ser den, skriker han. Pappa har aldri på smekke, så i dag prøvde jeg også og la være, og for en forskjell!!! De skrek ikke i det hele tatt. Spiste maten sin pent og rolig. Vi kunne skravle og prate under måltidet. Og ikke en tåre falt. Veldig merkelig synes da jeg, å ha så angst for en smekke at det ødelegger hele måltidet for både ham og broren. Men jaja... Tips til andre som opplever det hvertfall
3b@rnsmor-30* Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 hehe... ja det er jammen mye rart de reagerer på... så bra du fant en løsning på det da!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå