Gå til innhold

NEI, noen av dere!! Jeg er IKKE uheldig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble gravid mens jeg brukte prevensjon, valgte å få et barn som var alt annet enn planlagt, med en mann som bor ufattelig langt unna, og som det var slutt med, og det "passet" ikke inn i livet mitt i det hele tatt å få et barn.

Men jeg nekter å la dere se på meg som "uheldig" fordi jeg fikk barn i denne situasjonen, slik som noen her uttaler til stadighet. Jeg har heller ikke fått barn med "feil" mann, jeg har fått barn med akkurat riktig mann, hadde det ikke vært den mannen hadde det jo ikke blitt det barnet, og barnet mitt er helt perfekt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

You go girl!!!

Skrevet

Så sant så sant. Kos deg du :-)

Skrevet

Enig med du!

Skrevet

jeg bukker og neier:)

kjempe flott sagt

Skrevet

Skriver under AneB

Jeg har også fått barn med riktig mann, ennå han er umoden og stiller ikke så mye opp, men faen heller, Jeg gjorde ingen tabber, jeg gjorde ingen feil og jeg var aller minst av alt uheldig!! Jeg valgte selv og få barnet, uten mann, uten jobb og uten utdannelse. Men jeg klarer meg så bra, nå i august skal lille knøtt i bhg og jeg skal ta vgs. Jeg kunne ikke hatt det bedre enn nå og jeg ville aldri valgt annerledes!

Skrevet

Heia oss, Silje!

Og takk for alle positive svar :)

Skrevet

Ingen er uheldig om man er så heldig å få et flott lite barn =)

Skrevet

føler det akkurat som deg og dere andre her, jeg har vært super HELDIG som har fått en så stor gave som barnet mitt er. javel så har ikke pappaen en stor rolle i livet vårt, men jeg har jammen ikke vært uheldig for det!

Skrevet

Helt enig her også! Mitt barn er det nydeligste som finnes på denne jord og det er kun pappaen hennes som kunne vært med på å lage akkurat henne. Jeg er heller IKKE uheldig, jeg er bare en lykkelig og stolt mamma:-DD Og barnet mitt har det fantastisk bra, hu smiler og sjarmerer alt og alle og hun er høyt elsket av mange mennesker, inkludert BEGGE sin e foreldre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...