erotica80 *3boys1girl Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Har litt på overarmene...liker ikke det...vil ha de booooort...Tips mottas med takk;)
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Det jeg pleier å gjøre er å bruke enten peeling krem eller hanske i dusjen og smøre godt med body lotion på etterpå..
erotica80 *3boys1girl Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2007 flere tips..eller tips til et efektivt merke?
"husmor"med lille Nora Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 eg og har slike nupper på over armene. hater de, men min går bare vekk når eg sole de.. det hjelper litt med å skrubbe hardt og så smøre med en god body lotion men kommer snart igjen. så sol har virket på meg. får mindre og mindre.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Jeg har også sånne nupper, men jeg har en hampvott, sånn skrubb av natur hamp i dusjen, har på den såpe, og skrubber til overanrmene blir røde, ikke såre, men røde, skyller godt, og smører med fuktighetskrem, den har ikke annen virkning enn at huden ikke skal bli tørr, så bare ta en vanlig hudlotion, etter at du har tørket deg, eller babyolje rett på våt hud. Etter noen omganger merker du godt forskjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå