Holly❄️ Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Var på grillfest med gode venner, og i løpet av kvelden kom det innom en fyr. Jeg kjenner han ikke, men de andre kjente han godt. En som er godt kjent her, ishockeyspiller... Han satt seg ned ved bordet vårt og mens jeg snakker med mannen min, sier han; Hold kjeft, jeg skjønner ikke hva du sier uansett! (Jeg er sunnmøring på østlandet, men sist jeg sjekket så snakker vi samme språk:p) Jeg sa til han at det ikke var han jeg pratet til, så det kunne være det samme.Og at han kanskje kunne prøve og være litt hyggelige mot andre. "Hvorfor skulle jeg det??" sa han.. Hjelpe meg tenkte jeg. Han fortsatte og fortsatte, slengte dritt mot meg hele tiden, selv om jeg bare lo av det han sa. Jeg sa rett ut, at ikke alle kan like alle.. så derfor trengte han ikke og bry seg mer om meg, så blir vi ferdig med det. Men neida... Til slutt får mannen min nok, og sier strengt til han; Nå er det nok! Hva skjer?? Joda, han hopper etter mannen min og dytter han hardt i veggen, og slår han midt i ansiktet. Mannen min blir sint og slår tilbake. (Han er x-ishockeyspiller, og er sterkt bygd, så han andre hadde faktisk ikke hatt en sjangs om det hadde fortsatt videre) Både jeg og en hel haug andre prøver og skille dem. Ikke så lett, men det gikk takket være en sterk kompis.. Jeg satt der med et svært blåmerke på armen, mens svigerinna mi fikk seg en midt på tygga... :S Hun som eide huset ble jo sint, forståelig nok. Hun bad dem skjerpe seg, og si unnskyld til hverandre, noe mannen min godtok med en gang. Men han ville at "hockeyspilleren" skulle si unnskyld til meg. Jada, sa han. Kom og sa unnskyld, og jeg la det bak meg. Når jeg snur meg sier han lavt; Brenn i hel.... di kjærring! Jeg snur meg og spør om det i det hele tatt er mulig... Da sier han at det var JEG som startet, og at jeg var spydig mot han... Hallo?? jaja, trenger vel ikke si hvem som ble kastet på hodet og ræva ut derfra... Takk gud.... Men det var i det hele tatt en veldig ekkel episode. Han var stygg mot meg fra første sekund, jeg skjønner ikke hvorfor han skulle ha noe i mot meg. Hadde jeg sagt noe dumt, som han kunne ha reagert på er det greit, men han satt seg i 2 sekund, og da ba han meg holde kjeft. Fikk vite at han "alltid" er slik i fylla... Koselig fyr!! Trekker visst damer som bare det, ikke at jeg skjønner hvorfor... Fysj, glad den kvelden er over ja...
Holly❄️ Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. juli 2007 Beklager, ble veldig langt... hehe:)
melkekua™ Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Han har skikkelig dametekke ja...huff....det var ingen morsom fredagskveld for dere ( Godt han ble kastet ut!!!! Og bra det ikke gikk verre med dere, selv om blåveis og en på tygga er ille nok!
Holly❄️ Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2007 Han drikker hele tiden, og oppfører seg som en drittsekk hele tiden. Men jammen kommer ikke damene løpende etter han likevel.. skjønner ikke at noen kunne funnet seg i og bli behandlet slik i et forhold! Han snakker bare stygt om damer, alltid noe feil på dem visstnok... Hvem vil ha slik menn??
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Uff :s Ofte drar slike drittsekker damer som bare det, kjenner til maaaange tilfeller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå