Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 5 å leve for? Har da satt av penger til div., bensin, lån, strøm, tlf, sparing, tja. Skal ha noe klær også da, for de pengene, samt drivstoff til bil. Vi er ikke godt vant, for å si det sånn:/
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Så jeg har skrevet besin i første runde, men den hører ikke til der.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 vi har 3000 på 2 så da burde vel 11 000 på 5 gå fint
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 ja, det får jeg inderlig ikke håpe. Hvis det er for lite ligger vi tynt an her i huset ihvertfall!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Mener ikke å støte noen altså. Men som vi har det nå, har vi laaaangt fra den summen, og det holder hardt til tider... Men nå skal vi få orden på det der, og refinanisiere litt og rydde i økonomien:) Det skal bli så godt!!! Dette ser ut til å bli de nye tallene etter budsjettet vårt, og jeg håper vi får det lettere!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå