Gå til innhold

Guttungen har verdens beste oldeforeldre...:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte oldeforeldrene hans som vi gjør vær lørdag. Dem bor i spania.

Etter jeg hadde sittet å klaget på dette dårlige været noen minutter, sier mormoren min: Skjekk prisen på billeter hit ned, så betaler vi guttungens.

 

Så nå drar vi til malaga den 26 juni og håper på sommer og sol der. Blir en uke. Så nå er vi helt i hundre begge to.

Ikke lengere enn 3 mnd siden vi var der nede, men med så snille besteforeldre så må man jo bare slå til :)

 

Så deilig å ha noe positivt å se frem til..

 

Håper selvfølgelig været her i norge blir bedre, så vi får sommer og sol her også.

 

Ha en topp lørdagskveld jenter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå det hørtes deilig ut. Heldigvis var vi i 14 dager i Bulgaria for 4 uker siden. men føler det har regnet siden. Vi har tatt over nøkkler til vår nye hytte i dag, så jeg håååååååper på litt fint vær fremover. Iallefall uten regn.

Dere må nyyyyte det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...