Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Ringte oldeforeldrene hans som vi gjør vær lørdag. Dem bor i spania. Etter jeg hadde sittet å klaget på dette dårlige været noen minutter, sier mormoren min: Skjekk prisen på billeter hit ned, så betaler vi guttungens. Så nå drar vi til malaga den 26 juni og håper på sommer og sol der. Blir en uke. Så nå er vi helt i hundre begge to. Ikke lengere enn 3 mnd siden vi var der nede, men med så snille besteforeldre så må man jo bare slå til Så deilig å ha noe positivt å se frem til.. Håper selvfølgelig været her i norge blir bedre, så vi får sommer og sol her også. Ha en topp lørdagskveld jenter
nick39 Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 åååå det hørtes deilig ut. Heldigvis var vi i 14 dager i Bulgaria for 4 uker siden. men føler det har regnet siden. Vi har tatt over nøkkler til vår nye hytte i dag, så jeg håååååååper på litt fint vær fremover. Iallefall uten regn. Dere må nyyyyte det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå