Gå til innhold

Jeg vil også bli gravid igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, ja jeg kjeder meg skikkelig ikveld. Sitter her alene, da sambo er ute med kompiser ikveld, og da får jeg jo litt ekstra tid til å sitte å tenke litt... De siste ukene har jeg virkelig begynt å savne den tiden da jeg gikk gravid med førstemann, som kun er 20 mnd da, men likevel. Jeg har så lyst på en til snart!

Vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette her, men som sagt så kjeder jeg meg litt:-)

Vi har sånn ca. lagt en plan om å få en baby til i august/september neste år da, så får bare håpe det går like lett å bli gravid da som det var sist. Jeg bør i teorien bli gravid på ett forsøk i slutten av november hvis nestemann skal komme etter boligkjøp neste sommer og såppas tidlig at den slipper å begynne i barnehage noe tidligere enn ved ettårsalder. Som student så er det jo en fordel å planlegge sånt ganske så nøyaktig om man ikke vil utsette skolegangen så veldig:-)

Lykke til til alle dere som allerede prøver! Jeg vil nok bli ofte å se her inne til høsten! Ha en finfin kveld:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,æ å vil vær gravid no:)

håpe at d har klaffa den mnd her no,men kan itj test mæ før neste torsdag!

har ikm neste fredag,d e så læææng å vent hehe.

litt godt at gubben e bort en tur å sikkert,men d bi fort kjedle når dæm itj e i nærhetn ja.

gubben min va på kino forige lørdag,å da va æ hem alein me begge ungan!

d va utroli kjedle ja,hehe.

håpe nå at du/dokk får te å bi gravid når dokk vil d da,men d e jammen itj enkelt når man helj på å prøve nei:)

du må koz dæ restn av kveldn da,sett på en film kanskje:)

koz å klæm,bare send pm om du vil snakk me mæ:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...