Gjest Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 I løpet av dagen i dag har jeg fått masse vann i kroppen, beina, føttene og fingrene.Ser hoven ut i ansiktet også. Det kiler og klør i anklene og føttene og jeg kan ikke se anklene mine lenger og de pleier å være ganske synlie... Kan det være farlig? Jeg hadde ikke noe i nærheten av ette forrige gang jeg gikk gravid...
Northernlights Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Det KAN være sv.forgiftning. Ring sykehuset,du.
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Jeg føler meg ikke "syk" ellers, men det er ekstemt mye vann. Veier nesten 2 kg mer enn sist jeg veide meg for 2 dager siden også så jeg får vel ringe å høre med de. Håper ikke de ber meg komme for vesla sover og jeg har ikke barnevakt...
mammmamia ** Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Det trenger overhodet ikke være noe farlig nei :-) Det kan komme av mye rart..! Prøv å legge beina høyt..! Har du hodepine (særlig i pannen), feber, flimmer for øynene, svimmelhet eller liknende symptomer i tillegg bør du ta kontakt med føden/legen, da kan det være svangerskapsforgiftning! Jeg hadde også mye vann i kroppen mot slutten med nr 2, men ikke med nr 1 forøvrig, så det trenger ikke ha noe å si :-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 det var sånn det kom på meg også. og det var i den periodene du er i nå omtrent.. på meg var det ikke farlig. men det er jo greit å ringe legevakta og forklare situasjonen. kanskje de vil ta en urinprøve og blodtrykket ditt for sjekke.... kan nemlig få svangerskapsforgiftning uten å bli syk selv..
Northernlights Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Det du bør få gjort så fort som mulig, er å måle BT ditt. Er det normalt, er det ikke annet enn "vann i kroppen". Men hvis det skjer så fort som du sier, så kan det være sv.forgiftning.Hadde det sist, og det er skummelt. Bedre å sjekke en gang for mye.
Blue Lady Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 Vet ikke hvordan det er for deg, men sist jeg var gravid kom vannet plutselig en dag, og med vannet kom 5-6 kg også. Var ikke sv. skapsforgiftning for min del. Vannet kom i uke 37 tror jeg. Nå sitter jeg egetnlig bare å venter på vannet.. Ikke noe gøy å ha vann i kroppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå