Gå til innhold

Strikk til å ha i buksa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sånn strikk for å ha i buksene mine? , slik at jeg kan bruke mine egne bukser ettersom magen vokser?

Det er så mange som snakker om det, men finner det jo ikke noen plasser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg brukar hårstrikk som eg festar mellom knapp og knapphull, og så har eg ein lang topp/genser over så det ikkje syns. Herlig å gå i egne klær lengst mulig :)

Skrevet

hei! Takk for svar!

Hårstrikk bruker jeg også nå nemlig. Men glidelåsen begynner å sprike etterhvert å da hadde det vært greit med et sånn spesialstrikk med stoff som dekker der det blir åpent etter gllidelåsen.. :)

Vi får holde på strikka så lenge det går! hihi:)

Skrevet

Hei! Du kan bestille dem på www.alexi.no, der kan du kjøpe et sett med strikk i tre ulike lengder slik at du kan bruke vanlig bukse til laaaangt ut i svangerskapet. Det kommer også med et tøystykke i sort, hvitt og blått som du skal ha der glidelåsen er slik at du kan dekke till hullet som etterhvert blir større av at man ikke lenger kan heise opp glidelåsen :) Har tenkt å bestille det selv :) ER i uke 16 og de vanlige buksene mine begynner å bli umulige å få på seg rung livet :)

Skrevet

Tusen takk!! Det er akkurat det jeg kikker etter vetdu! Da skal jeg se til å bestille det med en gang!

Skrevet

Takk for tipset her også, det var noe slikt jeg også var på jakt etter! Håepr bare at de har rask levering, for magen begynner virkelig å skyte seg frem....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...