♥ DAME Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Gjorde dere noe spesielt?? Tenker da på Solvipect hostesaft, misjonærstilligen, føttene i været så og så lenge +++ Håper flere kan svare, hvis dere husker noe da )
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Hei .. Jeg brukte solvipect den peroden ja:).. så var han ute på obb og kom hjem den dagen el var.. slik at han hade endel oppssparte .. ellers ingeting..
lykke8:) Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Hadde prøvd i ett år etter SA da jeg ble gravid . Vet ikke hva som var anderledes denne gangen. Skulle Startet på Pergo hvis spire ikke hade sittet denne gangen. Skulle gjerne hatt en magisk formel å dele med dere. Er bare 5+2 så jeg er engstelig for SA hele tiden. Håper det lykkes for alle her inne snart. Klem
fremtidoghåp Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Bare rumpen i været i 20 min og ett eller to samleier rundt EL. (Litt oppspart i begge tilfeller) Ble gravid på et blunk to ganger da jeg var 33 og 35. Men nå er jeg 39 og det er slett ikke lett....
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 I disse Tour de France-tider må jeg dele et morsomt kjerringråd! Etter en del pp ble jeg utålmodig, og forsøkte Solvipect noen dager før eggløsning. Jeg kombinerte det med et annet kjerringråd jeg hadde lest på sidene her inne, beslektet med pute-under-rumpa-etter-sex-trikset: løft rumpa opp fra madrassen (støtt under med hendene), strekk beina i været og "sykle"! Nei, det ser IKKE smart ut. Må innrømme at jeg sendte gubben ut etter et glass vann til meg, og syklet i smug det lille minuttet eller to han var borte. Hihi... Det er ikke alt de trenger å se. Om det var Solvipecten (prøvde den pga tykt el-slim), syklinga, en kombinasjon eller bare naturlige årsaker som gjorde susen, aner jeg ikke. Men resultatet ble i alle fall en nydelig liten gutt:-) Syklerådet er nå av en eller annen grunn fjernet fra kjerringråd-sidene. Synd - for selv om det skulle være totalt virkningsløst er det i alle fall godt funnet på, og helt ufarlig!
Dolly Duck Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Vi hadde lite sex, bare dagen før el-testen slo ut, og samme dag som el. Etter samleie ligger jeg alltid på SIDEN. Tenker at da svømmer de verken "opp" eller "ned", men rett frem... Har blitt gravid 4 ganger med denne metoden. =)
Jordbæret <3 Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 Vi hadde sex to ganger daglig både før, under og etter EL. Jeg lå med pute under baken og beina oppover veggen i ca 10 min etterpå. Men ellers levde jeg normalt. Jeg har begynt å trene, og trener stort sett hver dag. Har hørt at det er positivt for den som prøver (er jo positivt for alle sånne sett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå