Gå til innhold

Alle dere som har blitt gravide i moden alder her inne :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjorde dere noe spesielt??

Tenker da på Solvipect hostesaft, misjonærstilligen, føttene i været så og så lenge +++

Håper flere kan svare, hvis dere husker noe da ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næææ, vet ikke helt ;) Jeg er selv 36, så jeg er virkelig "moden" for et barn nå, hehe ;))

Etter 30 kanskje ;))

Skrevet

I mitt tilfelle ga jeg opp å bli gravid. Ingen andre triks:)

Skrevet

Nei,det var den største slumpebabyen på bim den gangen,tror jeg..

;o)

Skrevet

Jeg brukte persona (omvendt). Og ble gravid med en gang. med hun første. Etter ca 1 år. (fødselen) ble jeg gravid uten noe. Men mistet i uke 7. det gikk et 1/2 år ble gravid med persona.

Skrevet

Den måneden vi skulle til utredning klaffet det...og vi gjorde ikke noe spes, heller tvertimot....hehe...jeg sluttet å ta vitaminer og mineraler, spiste masse softis og levde det usunne liv. Hadde nemlig tenkt å slanke meg, men fikk aldri begynt med det....Så når jeg fant det ut begynte jeg med vitaminer og mineraler igjen :o)

Skrevet

Vi forsøkte ikke å bli gravide....Selma lurte seg inn alikevel:):):) Jeg var 33 da jeg fikk henne.....

Skrevet

Etterhvert som det ikke skjedde noe og vi ble mer og mer utålmodig brukte vi slike digitale eggløsningstester. De viser når en har eggløsning, noe som var helt feil i følge gynokologen vi til sluttble henvist til. Han sa at den største sjansen for å bli gravid er dagene før eggløsning. Han tok innvendig ultralyd på meg og sa at jeg skulle ha eggløsning om noen dager. Videre at vi måtte komme oss hjem og sette i gang, helst hver dag den uken :-) Det gjorde vi og der satt den! Egentlig litt komisk :-) Da var vi allerede henvist videre men kunne ringe og avbestille, en alldeles hærlig følelse og nå er vi stolte foreldre til en alldeles nydelig liten gut!

Livet er hærlig :-)

Ønskler deg lykke til!

Skrevet

Jeg ble gravid da jeg var 31. Hadde prøvd i 1 år, og gikk på Pergo den måneden det klaffet....

Skrevet

Den måneden vi kutta ut alt, til og med å telle dager og alt, så klaffa det:) Jeg trodde ikke mine egne øyne, hehe.

Skrevet

Jeg er 34, vi gjorde ingenting :)

Bare hadde oss ett (!) nr :) (Jo, også lå jeg hele natta før jeg gikk på do, d ble jente d *ler*)

Skrevet

Ingenting spesielt, full klaff på første forsøk - kjempegøy:-)

Gå inn på Modne foreldre - der er det en herlig gjeng, om enn så er det litt stille for tiden, men det smeller nok igang igjen når høstmørket faller på:-)

Jeg skal faktisk i bryllup til en moden mamma i august - og vi ble kjent på den siden for et drøyt år siden - kjempeartig:-) Var tilstede da frieriet foregikk på en moden mamma fest i Oslo!!

Skrevet

Eeeeeeeeeeee... vi hadde sex... Neida. Ikke noe hokus pokus.

Begge ble laget på første forsøk. Ble gravid når jeg var 31 med førstemann og når jeg var 35 med andremann.

Skrevet

Vi gjorde ikke noe spessielt annet enn å slutte med prevansjon. Hadde ikke sex så ofte heller. Ble gravid på første forsøk både med nr 1, da jeg var 37 og med nr 2 da jeg var 39.

Skrevet

jeg vra jo 29 da.. men den dagen det klaffet var akkurat 14 dager etter siste mens...

har flere kjente som gjorde det samme.. akkurat 14 dager etter mens altså..rart det der.. vet om minst 4 tilfeller ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...