Gå til innhold

Å guuri som jeg HATER sv!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er to typiske eksempler på hvorfor jeg virkelig har dette partiet, og de som tilber dem, laaaaaaaaaaangt oppi halsen.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=151059

og dette: "SV og Sosialistisk Ungdom raser mot Frp som vil innføre norsktest av innvandrere før de får stemmerett og kaller forslaget «en trussel for demokratiet»."

TRussel for demokratiet???? Er de seriøst gal?

Her er hele artikkelen: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=151073

Usj og æsj. Jeg får i tillegg frysninger av djupedal, halvorsen, lysbakken og hun der hypokonder-torkildsen eller hva de nå heter. Det samme med han der fra roagaland med langt hår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja uffa meg altså. Tenker du er mer begeistret for han FrPeren som synes det ikke er noe rart at nordmenn finner seg asiatiske koner fordi de er mye lettere å ha med å gjøre enn de norske.

Skrevet

åja, så du klarer ikke komme med sklige argumenter for eller imot de to artiklene her?

Og hvordan klarer du å koble han frp-mannen med asiatisk kone til dette? Sammenhengen er....??????

Skrevet

Hvordan vil du ha det, og hvilket parti tror du støtter en mor som ikke vil eller kan gå ut i arbeidslivet mest? Sv eller Frp? legger til. Jeg stemmer ingen av delene, men vet jo at frps idealsamfunn er usa....

Skrevet

ja, haha, da kan det jo tilføyes at sv`s idelasamfunn er kina eller korea... f.eks. Med full makt til staten, ingen valgfrihet. Hva er verst?

En mor som ikke kan, og en mor som ikke vil, er to forskjellige ting.... Kristin Halvorsen prøver nå desperat å fiske stemmer...Hun som skulle vært gått av og alt snart, hun lyger jo så det renner. Full barnehagedeking? Niks. Derfor, så skulle hun vært borte fra politikken...

Skrevet

supergyda: Alle de som er imot fjerning av ks, og vil at de som skal stemme ved norske valg må kunne norsk, de er da for asiatiske koner?

Skrevet

Greit nok. Men hvordan vil DU ha det? Hvordan ser det ideelle ut i dine øyne? Mener vel at hater du, bør du jo ha gode argumenter for hvorfor og hvordan?

Skrevet

Selv hater du og har dem og "tilbederne" laaaaaaaaaaaaaaaaaangt oppi halsen, at sv er gale, å guuri, usj og æsj og at du får frysninger av han med langt hår. Hvor saklig er egentlig det?

.

Skrevet

I den grad jeg godtar å karakterisere personer i samme diskusjon som politikk, så kan jeg ikke med min beste vilje begripe at noen støtter en dame hvis motto i livet er "Jeg er sjokkert!", en "mann" (uten hake) som da HAN hadde vært utro med en jentunge ba om unnskyldning på VEGNE av seg selv, familien sin og partiet sitt??? Og bare ikke få meg i gang om han med nesen... -Han som har en kone som skriver hat-brev i bokform, hun med håret... Dette partiet burde muligens se litt mer på sin egen politikk, enn på andres, samt rydde litt i rekkene. -På den annen side, det hadde neppe gjort den store forskjellen.

-Og bare til informasjon: flertall av "gal" er gale. Det viser seg statistisk at de som støtter Frp har lavere utdannelse (i snitt, selvfølgelig) enn de som støtter... tja... SV, for å ta et eksempel som du selv nevner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...