Gå til innhold

Stikkinger i livmorhalstappen??


Anbefalte innlegg

Skrevet

I et par dager nå har jeg kjent noen stikkinger i noe jeg tipper er livmorhalstappen. Tipper at det er livmorhalstappen fordi det gjør akkurat sånn vondt som når man er på GU og man tar celleprøve fra livmorhalsen. Jeg er i uke 22 nå og er nok ganske bekymret over det meste. Så nå er jeg selvfølgelig bekymret for at det ikke er normalt og kjenne på disse stikningene. Lurer derfor på om noen andre også har dette og om det er verd og bekymre seg over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har oxo sånne stikkinger.. og bekymrer meg ikke for de. Har jo alltid hørt om stikkiger, og at det er helt normalt. er rimelig ubehagelig til tider. tar det set tegn på at ting vokser jeg.

 

klemzer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...