Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 I et par dager nå har jeg kjent noen stikkinger i noe jeg tipper er livmorhalstappen. Tipper at det er livmorhalstappen fordi det gjør akkurat sånn vondt som når man er på GU og man tar celleprøve fra livmorhalsen. Jeg er i uke 22 nå og er nok ganske bekymret over det meste. Så nå er jeg selvfølgelig bekymret for at det ikke er normalt og kjenne på disse stikningene. Lurer derfor på om noen andre også har dette og om det er verd og bekymre seg over?
Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 jeg har oxo sånne stikkinger.. og bekymrer meg ikke for de. Har jo alltid hørt om stikkiger, og at det er helt normalt. er rimelig ubehagelig til tider. tar det set tegn på at ting vokser jeg. klemzer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå