Gullgutter bli storebrødre Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Trodde magen hadde begynt å komme, men e visst bare jeg og samboeren som ser den. Når jeg møter folk må jeg si ifra at jeg er gravid, for de ser på meg og tror at jeg har koset meg med litt ekstra i det siste. E så lei av dette, er snart i min 5mnd. Vet det er forskjellig fra person til person, men når begynte folk å se at dere var gravid?
VinterSol+2 Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 første person som "avslørte" meg, så det da jeg var 18 uker på vei. før det trodde nok folk at jeg bare hadde lagt på meg. men tro meg, plutselig syns det inmari.. jeg kunne vel skjule det helt greit med løse klær etc frem til 3trimester tror jeg, men plutselig gikk magen inn i nye rom lenge før jeg kom etter.. "hei magen, hei pernilla!" pleide folk si.. hehe
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 den kommer nok skal du se:=) Magen min begynner å bli ganske stor nå (snart uke 30) og det blir tyngre... hehe... hvis du vil prøve å vise magen mer er det mye en kan gjøre med klær for å fremheve... :=) bruk farge topper i stedet for sorte topper feks. topper med "strek" under puppene fremhever også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå