Twintipp og himmelblå Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Lurer på hvilke barkebiller som bor under topplokket på Billa mi noenganger!! Vi skal reise bort noen dager og niesen vår skal passe Baloo. Idag har jeg vasket og pakket klær, pakket ned flasker, termos, matboks,mat, bleier, kluter, håndklær, tøy, regntøy, ja det MESTE! Ja, alt ligger klart i kofferten hans, med egen matsekk med leker og div. Når jeg setter meg ned som en skurefille sier han i en bisetning, ja dem skal jo passe han her!! Vrææl! Jeg som skal bort ikveld og... Ikke har jeg vasket huset eller handlet inn mat til jentene.. Og stressa rundt i hele dag!! Han har jo jaggu lagt ned noe i kofferten han og! *ler* Så spør jeg hvor lenge han har visst det: Hele tiden vel! Jaja, da blir det frem med skurebøtta og skifte sengetøy, rydde vekk dildoer og handle på bensinstasjon!
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Hehe, unnskyld at jeg ler, men, tihi... Hvor lenge har du vist det da? Joda, hele tiden, at det går an:D Lykke til med ryddinga da, håper du finner alle dildoene, hehe
Tiddelidu Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 *ler* Herregud, mannfolk! SÅÅ typisk! Min presterer også å gjøre noe lignende. "vi får overnattingsgjester etter festen i natt vi", ti minutter før vi må dra! Herregud huset ser bomba ut. Kan jo være greit å få rydda unna dildoene i det minste! *fnis*
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Ha ha... rydde vekk dildoer... ha ha... syns jeg ser deg stå der med dildoen i hånda-rådløs og lurer på hvor du skal legge den... tji hi..
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2007 Ja, jeg blir sjakk matt! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå