Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Jeg skal paa ultralyd paa mandag. er da 17+2...Har bare saavidt begynt aa faa litt mage!
Ranveig R Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Var ganske tydeleg ja. Både denne gongen og forrige har magen blitt veldig stor ganske fort, og med førstemann klarte magen utruleg nok å vokse like fort resten av svangerskapet og. Fekk daglege spørsmål om eg venta tvillingar... Håpar det roar seg litt denne gongen, men det er ikkje godt å vite.. ) Om magen er stor eller liten speler ingen rolle, det er like individuelt som alt anna. Babyen tar den plassen den treng uansett (og er heller ikkje så veeeldig stor i veke 18).
Astrid21 Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Jeg skal på UL på torsdag..Og til meg vises det nesten ingenting..Er 4 mnd i følge legen men, jeg er litt usikker jeg..For magen er så liten..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Jeg hadde ikke store magen å skryte av når jeg var på ul - kunne fint ha gjemt den for omverden om jeg har villa ja Dette var vel i uke 18.
mylittlecat Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Nei, har ikke vært det. Skal nå til uka, blir da 19 uker, og har ikke særlig mage nå heller )
nungo Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Ikke mye mage første gangen ennda jeg var i uke 21, men denne gangen (nr. 2) er det nok mer tydelig :-) Ikke noe å bekymre seg for, magene vokser i utakt og intet svangerskap er likt.
makrellen 3.barnsmamma Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 Med nr.1 hadde jeg ikke særlig mage på ul, hadde da ul i uke 19, kunne lett gjemme magen dersom jeg ville det. Nå med nr.3 var magen veldig tydelig ved ul i uke 18, men dette har en sammenheng med at jeg venter nr.3 på under 4 år og magen er derfor ganske tøyd i utgangspunktet.. Med nr.2 var magen tydelig, ikke like tydelig som med nr.3, men den kunne ikke gjemmes ved ul i uke 19. Magen kommer, du skal ikke være bekymret for det.
pandabjørn Skrevet 15. juli 2007 #8 Skrevet 15. juli 2007 ja jeg hadde en fin mage når jeg var på ul....men så hadde jeg litt fra før av også siden jeg ikke har gått ned alle de 20kg jeg gikk opp med Sander
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 Med første jenta hadde jeg ikke mage når jeg lå på ryggen og ble undersøkt, var da i uke 19, nå blir jeg i uke 19 da også, og har en god fotball på magen selv om jeg ligger på rygg... Kan tenke deg åssn jeg ser ut stående, 4 mndr på vei nå.... Som 6 mndr med førstemann... Hehe... Så svangerskapa er forskjellige ja!!!!!
twoboys & a girl Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 Skal om 4 dager, bruker fortsatt vanlige klær. Så nei, har ikke stor mage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå