To barns mor og 75-modell. Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Hei, skal ut å reise med båt i kveld, kan jeg reissyketabelett? prostafen? Takker for evnt. svar!
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Graviditet/Amming: Fordelene ved bruk av preparatet under svangerskap bør vurderes i forhold til mulig risiko. Bør kun ordineres i laveste dose over kortest mulig tid.
nungo Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Tabletter med antihistaminer skal vist ikke tas. Siste jeg var gravid var jeg på båttur i dårlig vær og bad om sjøsyketablett på båten, men de sa at gravide og ammende ikke ble anbefalt å ta disse (vet ikke hva sort det var).
veslamøy Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Jeg fikk Postafen på resept til fastlegen min pga svangerskapskvalme, så jeg regner med at du trygt kan ta en slik.
Krokodillemor Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Jeg tar ingefærtabletter i stede og synes det virker nesten like bra.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 eg fekk prostafen både i forige og dette svangerskapet, av forskjellige legar og dei sa begge at det var bare å knaske i vei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå