Noah A*3 daga over* Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 kunne sovet og sovet...men har jo ungen her + at da får i ikkje sove i natt...sukk... dusja ista,maseriene eller hva det er gikk ikke vekk da...hmmm...håpe på nymånen da kanskje???
jentegutt&gutt Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 kjenner den godt igjen..... helt grusomt å være trøtt som en.... og ikke klare å sove. Har hatt "nakke-hodepine!" i flere dager nå, og hver gang jeg snur meg om natta våkner jeg. I natt var det ekstra ille, sovna utpå morrakvisten.... og plutselig begynte naboen å klippe plena... herregud lørdag morgen kl 0845 klipper en da vel ikke plena???!!! 3 svangerskap, og i de to andre sov jeg som en unge hele tiden....
Sognogfjord Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Ah, det er så godt å lese at jeg ikke er helt unormal! Føler jeg hangler skikkelig for tida. Ufattelig trøtt, og kjennes av og til ut som jeg skal besvime (selv om det ikke svimler rundt....) . Det er mitt 3.svangerskap, så det henger nok litt sammen med at det ikke er mye pauser i hverdagen med en 2 og 4 åring som skal aktiviseres! Ferietid gjør jo at disse er hjemme selv om man har "permisjon". Jernmangel gjør nok sitt til at man er ekstra trøtt.
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 jeg og er ytterst trøtt hele tiden og sliter samtidig med å få sove.... klaget litt til jordmor og fikk tiloslutt vite at jeg har ytterst lite jern. så ble satt på supersterke jerntabletter, må ta 100mg 2ganger dagli.. så håper jeg virkeli det hjelper.... er slitsomt å være så trøtt hele tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå