Gå til innhold

skal små barn være med under middagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen spm:

*Når vi gifter oss neste år har vi en 10 mdn gammel gutt, er så usikker om han skal være med under middagen. På en anne side vet jeg ikke hvem som evnt skulle passet han siden alle kjente skal være i bryllupet. På kvelden skal mest sannsynligvis mitt søskaenbarn på 15 passe han, men vil jo at hun deltar på middagen.

*vi skal ha lammelår, det kommer til å være 2 barn under 2 år under middagen (sønnen vår inkludert) og ellers er de over 5. syns dere vi skal servere noe annet til barna? evnt hva? Vil prøve å gjøre det så enkelt som mulig, blir jo fort mye ekstra arbeid...

*når syns dere det er naturlig at barna "forlater"? Jeg tenker etter kaffen og kaker, men hva mener dere?? ca kl.slett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi velger å ha med småtassene våre under vielsen og middagen. Etter maten blir de kjørt hjem sammen med barnepiken som har vært sammen med dem hele tiden. For oss ville det vært utenkelig å ikke ha dem med. Med unntak av min brors 2 barn, og min samboers 2 småsøsken, så er ikke flere barn invitert. Disse blir også hentet etter middagen.

Jeg ser at mange velger å ha en mer barnevennlig meny når det er mange små til stede. Tror det kan være positiv. Vi har forøvrig ganske "vanlig" mat, så egen meny er unødvendig.

Skrevet

tror vi skal be barnevaktene hente de små når vi skal spise middag...det pga da får jeg og min tilkommende mann litt mere ro enn å være barnevakt for våre barn...de er da 7 mnd og 2år og 3mnd...

Skrevet

Vi skal ha gutten vår som da er ca 1.5 år, og niesa vår som er ca 2.5 år... De skal være med under vielsen og middagen!

Vi kommer til å få noen til å hente gutten vår etter middagen (enten dagmamman eller noen andre, har ikke bestemt oss enda) som da skal ha han til dagen etter.. Siden vi skal overnatte på hotellet..

Niesa vår er det snakk om at kanskje kusina til svigerinna mi skal passe, men det ordner nok de..

Synes det er helt greit å ha ungene der under middagen! Da jeg ikke vil ha et skikkelig stivt bryllup, og synes unger løser opp stemningen litt! Og vet at mange der kommer til å se etter ungene, så det er ikke kun meg og gubben som må passe på.

Skrevet

Vi kommer til å ha med datteren vår (som da er ca 2 år) med på vielse og kanskje middag, og så håpe eg at min tante og onkel kan ta seg av henne... Vi har planer om å be barna til søskene våre, men vet ikkje enda...pga barnevakt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...