Nillus Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Jeg er sykemeldt pga bekkenløsning og kommer nok til å kjede vettet av meg. Tenkte å kjøpe meg en god serie på DVD, noen som har noen gode tips?
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Alias, Kalde føtter, Sex&singelliv, Prison Break, Lost...
Nillus Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2007 Sex & Singelliv så jeg forrige svangerskap - super serie :-) Har lurt litt på Prison Break ja, men aldri sett noe av det så vet ikke hva den handler om. Er det noe lignende Lost? Begynte å se Lost på TV, men hoppet av etter en stund, synes det tok litt vel av.
Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Kanskje serien 24? Jeg er og sykemeldt, og har fått lån den serien av ei venninne. Så på mandag når min samboer begynner på jobb igjen skal jeg se den. Gleder meg, mange om sier den er bra!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 hvis du vil gråte så kjøper du tornefuglene:=) NYDELIG serie..
77Janne Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Prison Break er ikke det samme som Lost, nei. Ingen overnaturlige fenomener her. Men til gjengjeld blir det litt konspirasjonsteorier som i alle fall jeg synes det var greit å holde tråden i. Jeg kan anbefale serien ja, synes den er spennende. Det starter med en historie om 2 brødre, en storebror som lever på kanten av loven og en lillebror som er en lovlydig og meget vellykket arkitekt. Storebror havner i fengsel for drapet på broren til visepresidenten i USA, men hevder han er uskyldig. Nå er alle ankemuligheter bruk opp og det neste som venter storebror er dødsstraff. Lillebror har lagt noen planer på egenhånd for å få broren fri. Det hele starter med at han "raner" en bank, blir tatt, dømt for ranet og sendt til samme fengsel som storebror sitter i. Så får du bedømme selv om dette virket interessant og spennende :-)
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 -og det skader jo heller ikke serien at de to brødrene selvsagt er vannvittig sexy begge to ;-)
veslamøy Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 Tornefuglene som nevnt tidligere. Røtter og Krøniken, kjempe fine serier alle tre :-)
petite fleur Skrevet 14. juli 2007 #9 Skrevet 14. juli 2007 Jeg kan anbefale serien "6 fot under", den er kjempebra og morsom og rørende Og selvfølgelig Sopranos!! Mafia for alle penga!
Skuddårsmamma=) Skrevet 14. juli 2007 #10 Skrevet 14. juli 2007 Greys Anathomy, den aller beste serien!! Sesong 1 og 2 er å få kjøpt på DVD! Og sesong 3 starter nå til høsten på tv! Verdt pengene synes jeg iallefall!
lillemor og lillebror Skrevet 14. juli 2007 #11 Skrevet 14. juli 2007 Sex og singeliv, Friends, Frustrerte fruer
PintSizedDictator Skrevet 14. juli 2007 #12 Skrevet 14. juli 2007 The Shield... en knallbra politiserieting;) Ikke helt som de vanlige politiseriene der alt gjøres etter "boken" hehe... Kan ikke forklare helt hva den handler om, du må nesten bare se serien hehe... Og har du først sett en episode så e det vanskelig å ikke se resten. Hittil e det 6 sesonger ute på DVD:)
Lille nuffe Skrevet 14. juli 2007 #13 Skrevet 14. juli 2007 Dallas!! hihi, jeg har faktisk blitt hekta på denne gamle serien.
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #14 Skrevet 14. juli 2007 Coupling Carnivâle Twin Peaks Kongen av Queens Sex in the City Friends Frustrerte Fruer
lille ludde kanin Skrevet 14. juli 2007 #15 Skrevet 14. juli 2007 vist du liker litt dramatikk samt litt romatikk kan jeg anbefale akutten... Jeg gikk og sykemeldt lenge og har pløyd igjennom sesong 1-6 kjempebra tidsfordriv...
line_n & sara Skrevet 15. juli 2007 #16 Skrevet 15. juli 2007 det er en svensk serie som heter kyllinggjengen! litt som bård og harald/team antonsen, bare mye morsommere! platekompaniet har litt av dem! litt sær humor da! jeg ler iallefall godt!
fullrulleihuset Skrevet 15. juli 2007 #17 Skrevet 15. juli 2007 Seks fot under og Sopranos.......... ble heeeelt hekta;)
melkekua™ Skrevet 15. juli 2007 #18 Skrevet 15. juli 2007 Hvis du vil mimre litt så finnes Anne fra Bjørkely på dvd )
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #19 Skrevet 15. juli 2007 Band of Brothers... Kjempebra serie fra andre verdenskrig.
Prins og prinsesse Skrevet 15. juli 2007 #20 Skrevet 15. juli 2007 Er du glad i samfunnskritikk og tegnefilm er FUTURAMA en veldig god serie! Samme skaper som the simpsons, men MYE bedre syns i allfall jeg ) Morsom og lett underholdning...
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 15. juli 2007 #21 Skrevet 15. juli 2007 Kan anbefale "Rescue me" med Danis Leary. Ellers liker jeg Greys anatomy, gilmore girls, prison break, csi og frustrerte fruer! =)
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 15. juli 2007 #22 Skrevet 15. juli 2007 Anbefaler FRIENDS, GREY'S ANATOMY og NIP/TUCK!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 15. juli 2007 #23 Skrevet 15. juli 2007 "Taken" en serie av Steven Spielberg som ikke har gått på TV her i Norge, men som er super! "Dom Andra" svensk serie med overnaturlige innslag som også er veldig bra. Hvis du lurer på "Prison Break" så er vel det eneste som trekker ned at serien adri avsluttes, akkurat som "Lost". Når man tror at serien er over kommer det jaggu en sesong til. Hvis det var derfor du hoppet av "Lost" ville jeg kanskje ventet med "Prison Break". (Betyr jo ikke at seriene er dårlige altså...) Lykke til med valget, ser du har fått mange forslag her!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå