Gjest Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 gud bevare meg så herlig ;) mamma kom å henta marcus kommer tilbake rundt 8.. nå har jeg slengt en grandis i ovnen,er nydusja,skal legge sminke,også spise,og bare kose meg det går faktisk ikke an å beskrive hvor herlig det er å være barnefri for en liten stund også er det sååå godt når gullet kommer hjem igjen da..))
mynona fødte 290907 Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Ja, det hørtes deilig ut! Kos deg masse! :-)
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Ja det er godt med litt barnefri, og sååå deilig når ein kjem tilbake til nurket Har berre hatt ein liten time utan Ada (gjekk inn til byen, kjøpte ein amme-bh og gjekk heim) Men det var deilig. Har jo vore med mamma og pappa i to veker no, så eg har fått masse avlastning når Ada grin på det verste (kolikk-aktig baby for tida *sukk*) men ein klarer ikkje koble heilt ut likevel. Eg trur ein treng litt tid borte frå babyen sin også, for å vere seg sjølv, og også for å innsjå kor fantastisk det er å vere saman med han/ho. For min del styrka det i alle fall mammakjensla å kjenne litt på det saknet
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 ja du har så rett tosofo.. la et innlegg inn til deg tidligere idag,va å såg på sida di men savna bilder av ada vil så gjerne se henne det å savne babyen sin styrker definitivt morsfølelsen ,uten tvil nå kommer han hjem snart,han var visst kjempe trett og ville komme seg i seng hehe..stakkars
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Har laga eiga side til Ada www.hijogonzalez.piczo.com - skal linke til den frå heimesida vår, har berre ikkje makka meg til det enno Held på å oppdatere med fleire bilete på 0-1 mnd, ho er jo ein månad i dag! Sprøtt!!
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 ååja kult da skal jeg snike meg inn dit ) jaaaa tida flyyyyr!! marcus er 3 og en halv mnd allerede !!!!!!!!!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 deilig da kine:) Men tro meg... du kommer til å sette enda mer pris på barnefri når de blir sånn 2-3 år... phu... spessiellt om du går gravid i tilegg.. hehe. Nå har gubben vært borte hos svigers i 2 timer for at jeg skulle få hvile litt..men tror du jeg klarer å hvile da?? Neida, nå er oppvasken ferdig, en maskin tøy er hengt opp, en ny er satt på, kveldsmaten til prinsen er laget klar å står på bordet og nå skal jeg begynne med lørdagsmiddagen til meg og gubben.(gjelder bare å få prinsen klar til senga først. Skal ha hjemmelaget lassange med salat og hvitløksbrød. har også skapet fylt opp med godis,men kjenner jeg meg selv rett så er jeg nok stapp mett etter middagen og sovner forran tvèn. hehe. Mulig jeg får lurt med gubben på en vals... men han vil ikke sette igang noe fødsel, så jeg må lure han godt da.. hehe.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 må bare si Kine at det var en utrolig flott nettside du har laget:=) Nydelig sønn du har;)
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #9 Skrevet 14. juli 2007 duracellgirl: ja det kan jeg tenke meg,ehe skal nok bli mye barnepass for besteforeldrene ja tusen takk L.O.V.E ))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå