Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag gikk jeg en liten tur på en time.Gikk veeldig rolig så det var ikke no stress.Men plutselig ble jeg utrolig tungpust og varm.Føltes som å puste i en liten pose. Har vært tung pust i hele dag.Legen sa noe sist om at jeg hadde lavt blodtrykk.Hvordan skal jeg forhilde meg til det?Å hva er denne tunpustingen som varer hele dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det? Er det farlig å hva skal jeg gjøre med det? Sitter å sukker å gisper etter luft fortsatt...

Skrevet

jeg har hatt det slik store deler av svangerskapet, og det er dessverre ikke så mye en kan gjøre med det:( I går var jeg kjempe tung pusta uten at jeg hadde gjort noe særlig... bare lå i senga, men følte alikavel at jeg ikke fikk puste på en måte.

høres ut som BT fall du har hatt iallefall, vet du hva BT ditt var på? Jeg har hatt 99/49 som er ganske lavt...

BT fall er UTROLIG ubehagelig, nesten sånn ut-av-kroppen-opplevelse, hater når det skjer, føler jeg ikke har kontroll... Husk å drikk masse og spis ofte..

Skrevet

Lakris skal visst hjelpe på lavt blodtrykk. Jeg spiste i hvert fall det på lengre bilturer, for det var spesielt i slike situasjoner jeg ble dårlig, og da kunne jeg ikke legge meg ned og få bena høyt slik som hvis det skjedde hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...