Gå til innhold

Nytt familiemedlem....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som kanskje noen av dere har fått med seg så bestemte phantom-familien at den mindre intelligente hunden skulle omplasseres...

Saken har tatt en noe spesiell vending...for nå har vi to hunder...

Vi har likevel tenkt og gjennomføre omplasseringen, dersom den riktige familien skulle dukke opp, så raseklubben er informert om de skulle få henvendelser...

Den nye hunden er fire ganger så stor som den første. Det er en tispe, som er svært hjemmekjær, kosete, rolig og lydig. Hun er 8 mnd. så den verste valpetiden er over...

Idag tok jeg med begge hundene på skogstur, og den nye hunden fikk løpe løs mens den gamle må gå i bånd for han stikker av... Den nye hunden holder seg i nærheten, og kommer når man roper på henne.

Det er virkelig uvant men utrolig deilig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med nytt 4-bent medlem i familien. Høres ut som en hund du har ventet på og som passer dere bedre etter hva du fortalte tidligere :)

Lykke til!!

Skrevet

Gratulerer med nytt familiemedlem. Ikke overraskende, men det kom kanskje litt fortere enn det du hadde tenkt? Håper dere finner et fint hjem til hunden dere har fra før og at dere kommer til å kose dere med den nye :-)

Skrevet

Hei phantis.... lenge siden sist... Godt å høre at alt er som det skal i phantomhulen:-) Så koselig med ett nytt familiemedlem. Høres ut som en fin hund:-)

Skrevet

Jeg har jo sett på den i dag, jeg da! Veeeeeldig herlig hund!!! Grattis! Den perfekte hunden i Phantomhulen!!! Gjorde det imidlertid ikke lettere å få med seg ungene hjem igjen...;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...