Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Hvor mye lar dere babyen ligge alene og titte når den er våken? Har ei jente på 4 uker som liker godt å ligge alene i vogga og se på uroen/ ligge i sofaen og titte på lampa i taket osv. Jeg har henne også mye på fanget/ ligger på teppet på gulvet sammen med henne osv., men hvor mye kan de egentlig ligge alene? Hvis de ikke sutrer har de det vel bra?
Myrnia 4barnsmamma Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Jada kjære deg - så lenge du tusler på omkring henne så har hun det strålende (hører lyden av deg og vanlige huslige sysler). Du kommer til å slite deg fullstendig ut hvis du liksom skal "leke" med henne hver gang hun er våken!! Så lenge de ikke gråter har de det bra - men selvsagt er det viktig og bra både for deg og henne med nærhet og kroppskontakt også! Alt til sin tid - men du behøver altså ikke etter min mening å holde henne med selskap hele tiden - dersom hun koser seg med å kikke og utforske er det helt greit!! :0)
Simselimsen Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 En så liten baby, kan underholde seg selv lenge med bare ligg og se og oppleve farger, mønster, lukter og lyder. Om hun ikke gråter så har hun det bra, og hun får jo kropskontakt ellers. Jeg tror nesten det er mer skadelig om du skal underholde henne hele tiden, da blir hun kansje sliten......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå