ZamZam Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Leste tråden til hun som hadde tattoert navnet til sønnen sin på håndleddet og begynte å lure litt... Selv så er jeg ikke så stor fan av tattiser, en ting er at alle har tattiser og de fleste er ganske like så det er langt imellom de virkelige fine "kunstverkene". En annen ting er også at man skal ha den for resten av livet og det som virker veldig ekte og kult som 18 åring kanskje har forandret seg litt på fire-fem år... Forøverig så dømmer jeg ingen med tattiser, bare har litt problemmer med å skjønne hvorfor man på død å liv må ha en delfin på magen. Har forøverig ingen piercinger eller fordi da jeg endelig mannet meg opp til å ta en hadde alle andre akkurat den samme så da fikk det være.( teller ikke hull i øra da... )
~sjiraff~ Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Det meste? Noen små tattoeringer er helt ok, men sånn ring rundt armen, mønster i korsryggen og svære sjømannstatoeringer er i de fleste tilfeller harry (i mine øyne). Men noen kler tatoeringer bedre enn andre )
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Jeg har noen,og jeg fikk den første for 9 år siden.Og jeg stortrives med de,og har planer om et par til.Nå skal det sies at ingen andre har de som jeg har (Utenom den første jeg fikk,det ville jeg ikke flere ganger,så de andre er det bare meg som har) Hva som er harry og ikke er litt individuelt,men innen tatoveringer går trendene opp og ned som i alt annet. Piercinger har jeg hatt,men måtte ta de ut da jeg fødte.Har litt sånn halveis planer om å få de igjen,men er redd jeg begynner å bli for gammel for det...
AneB Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Jeg syns roser er dødsharry, uansett hvem og hvor!! Har selv to, bla en på innsiden av håndleddet, og jeg er veldig happy med dem. Har ikke angret en dag.
mammaen til gulljenta:o) 87mod Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 jeg har nylig tattovert jenta mi sitt navn på håndleddet fint lite i lykkeskrift,jeg vet at mange synes det er super harry,men det bryr meg pent lite:) jeg synes det er harry med gamle mannfolk som har tatovert på seg nakne damer,anker osv , svære tribals på korsryggen,piggtrråd rundt armen osv..men noen kler det jo også!!
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 for meg personlig så er det myyyye som er harry hehe.. men man kan ikke dømme andre sin smak, så jeg pleier holde kjeft om mine synspunkter på tattooer for å slippe å såre noen.. har selv 6 og har vært med å tegne 4 av de, og skal i gang med 3 til. de har jeg ikke tegnet selv, men de er godt gjennomtenkt og nøye plukket ut ))
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 Jeg synes ikke det er pent med tattoer, "bare" for å ha det. Grunnen til mine delfiner bak på ryggen, er fordi jeg alltid har elsket delfiner. Ønsker meg en jobb hvor jeg kan jobbe med delfiner også. Jeg tror ikke jeg kommer til å få flere tattoer heller, har liksom ikke noe mer å "komme" med. Å tattovere sønnen min sitt navn kunne vært noe, men jeg vil ha fire barn. Ønsker ikke 5tattoer på kroppen min. Tattoen min er på albumet..
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 Som sagt så er smaken som baken-delt.. E har en løve som går nedover korsryggen min-e e veldig fornøyd med den=) Liker ikke tattiser som alle andre har,det syns e blir fort veldig harry..
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #9 Skrevet 14. juli 2007 jeg liker ikke tattiser i det hele tatt. men alle er forskjellige:) roser og delfiner er harry synes jeg..
Økologisk_knekkebrød Skrevet 14. juli 2007 #10 Skrevet 14. juli 2007 Synes de aller fleste tatoveringer er harry. Men hver sin smak..
*Isabell* Skrevet 14. juli 2007 #11 Skrevet 14. juli 2007 Egentlig syns jeg det er litt Harry å tatovere bare for å gjøre det. Jeg har en liten en på overarmen , og skal ærlig innrømme at jeg gjorde det på feil grunnlag den gangen, men jeg angrer ikke, syns ikke den er noe skjemmende:) Selv ønsker jeg flere tatoveringer, ønsker å få tegnet en tatovering med initialene til mine 5 søsken, for de betyr ALT for meg. Samtidig ønsker jeg å finne et språk der navne til snuppa blir litt fint/SPES SKREVET:)
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 14. juli 2007 #12 Skrevet 14. juli 2007 Syns igrunnen bare det å ha en tattis er ganske harry jeg...
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #13 Skrevet 14. juli 2007 Alt. Spesielt piggtråd eller hva det er rundt overarmen og trampstamp, sånn stor på korsryggen.
hit og dit Skrevet 14. juli 2007 #14 Skrevet 14. juli 2007 Eg synes motetatoveringer er harry. Piggtråen, rosa på skuldra, sort mønster oppover nakken og nedover armen, seilskuta på underarmen, nakne damer på armene og den siste trenden med å tatovere barnets navn på kroppen etc. Har sjølv ein liten tatovering og kjem kanskje til å ta ein liten til. Eg synes ikkje dei er harry, men det gjer nok andre. jaja, smaken er som baken, den er delt. ;-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. juli 2007 #15 Skrevet 14. juli 2007 Noen kler tatto bedre enn andre.. Vet om flere "rockefolk" som kler tattoeringene sine.. Men, rose, disneyfigurer, piggtråd, hjerte med pil igjennom, og fete mannfolk med Yvonne på overarmen er lite delikat synes jeg. Så en trailersjafør engang hvor det stod: Find her Feel her Fuck her Forget her ..... og en naken dame ved siden av! Skikkelig gjennomført! Det med tattoeringer er veldig individuellt om en kler eller ikke. Men, som oftest når det ikke er en del av din "stil" synes jeg det er lite fint. Har et kinesisk tegn selv, og det er uberharry! Var 18 år og tøffest i denne verden her... Angrer nå! Men, ser den heldigvis ikke selv.
mammmamia ** Skrevet 14. juli 2007 #16 Skrevet 14. juli 2007 Jeg synes digre tatoveringer på skulder/overarm og på hele overryggen (heter vel ikke det men, hehe..!) er blodharry! I tillegg takler jeg ikke sånn "lenke" rundt armen eller foten, ring rundt navlen eller bamse-/dyremotiver.. Synes også det begynner å bli veldig oppbrukt med kinesiske tegn... Liker tatoveringer som har en personlig mening, og ikke bare er plukket fra en katalog ;-) Kunne godt tenkt meg en diskret tatovering med f.eks. navnet til ungene, men ikke bare tatovere navnet, vilel gjort det på en personlig måte... Ingen tatoveringer her :-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 14. juli 2007 #17 Skrevet 14. juli 2007 jeg har en liten tribal på korsryggen. Synes den er kjempefin og angrer ikke et sekund. Tok den da jeg var ca 23 år. Fordelen med å ha den der, er at jeg ser den så sjelden at jeg ikke blir lei av den. Hadde noen bedt meg tegne den, så hadde jeg ikke klart det. Vet faktisk ikke nøyaktig hvordan den ser ut ) Det som er harry for meg, er svære tatoveringer. Synes de små er fine.
Katja Skrevet 14. juli 2007 #18 Skrevet 14. juli 2007 Jeg syns tatoveringer i seg selv er harry. Men ekstra harry, i mine øyne, er tatoveringer i korsryggen og slike bånd rundt overarmen. Ja, og kinesiske tegn. Og navnet på ungene, for det er så supermoderne nå, og jeg liker best ting som ikke hele hopen har. Mer moro med originale ting, syns jeg. Hehe, ei i klassen min på videregående fikk tatovert Minnie øverst på det ene brystet. Jeg så henne på stranden en dag her, og Minnie var blitt både lang og smal, hehe.
Katja Skrevet 14. juli 2007 #19 Skrevet 14. juli 2007 Må legge til...at da jeg var ung, ønsker jeg med 2 delfiner rundt navlen. Så det i et blad en gang og syns det var kjempefint. Heldigvis var foreldrene mine strenge der, og det er jeg glad for i dag, for hvis ikke hadde jeg nok gått rundt med to skrukkete hvalrosser rundt navlen i dag, hihi
På vei igjen <3 Skrevet 14. juli 2007 #20 Skrevet 14. juli 2007 Jeg synes også det er veldig individuelt. Noen kler bare ikke tatoveringene sine. Jeg har selv tre rimelig store tatoveringer på kroppen som det ikke er mulig å skjule nå på sommeren. Har fått mange positive tilbakemeldinger på de. Til og med gamle damer som er helt på tuppa. Jeg synes det er kunstverk om det er gjort skikkelig. Må også legge til at tatoveringene mine er veldig detaljerte. Er ikke så stor fan av tribals da. Men som sagt tidligere her, smaken er som baken
Katja Skrevet 14. juli 2007 #21 Skrevet 14. juli 2007 Hva skjer`a bagera Svigermor er 62 år, og angrer på at hun ikke fikk tatovering som ung. Hun syns det er så stilig. Og hun er ikke harry, men en penere frue Hun har lyst til å ta en nå, men syns selv hun er for gammal
Beama Skrevet 14. juli 2007 #22 Skrevet 14. juli 2007 Syntes sånn piggtråd rundt overarmen, roser og nakne damer er superharry. Kinesiske tegn og tribal symboler begynner også å bli litt oppbrukt. Har selv en drage på korsryggen. Ingen i hele verden som har lik... den er tegnet til meg=) Elsker dragen min=) Skal ha en liten tattis til på håndleddet (halve yin/yan, og mannen skal ha andre halvdelen) Har tenkt å ha navnet til snuppa og de andre barna som måtte komme til også... men klarer ikke helt å finne en skrift eller stil som passer meg. Vet ikke helt hvor jeg evt. skal ha de heller... så den må vente noen år til tror jeg...
Cat.68 Skrevet 14. juli 2007 #23 Skrevet 14. juli 2007 Jeg har vanskelig for å si at noen tattiser er mer Harry en andre, fordi de som har vaøgt de har jo valgt de utifra sin egen smak. jeg har 3 st, og er ekstremt glad i de aller 3. En blå rose på skuldra, en tribal på ankelen og en minnestatovering med min sønns navn på den andre ankelen. Alle 3 betyr noe for meg. Dere kan se de på mine bilder.
På vei igjen <3 Skrevet 14. juli 2007 #24 Skrevet 14. juli 2007 Katja: Ta henne med deg til en tattoo sjappe, og få henne til å prate med en tatovør. De kan til og med tegne en etter hennes smak og ønsker. Hvis det viser seg at hun virkelig vil gjennomføre det, så gi henne et gavekort i gave Jeg synes aldri folk er for gamle, det må bare passe typen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå