skimre Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 har testa med morgenurin frem til nå, men bør jeg teste både morgen og kveld nå når dag 14 kommer? klem;o)
Lillegull og spiren Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 har hørt at el testene ikke slår ut om morgningen,men du kan jo ta en om morgningen og en litt senere på kvelden,så er du i alle fall sikker. Jeg pleier alltid å ta el test i 18-20 tiden på kvelden..for da har jeg på en måte forsikra meg om jeg har fått en posetiv eller negativ test før jeg legger meg.. om jeg ikke får hatt sex på dagen,er det heller ikke vits å ta en test f.eks kl 13:00 på dagen for så å bli negativ,så blir den kansje posetiv på kvelden uten at du veit om det. det burde gå 4 timer uten at du har vært på do,og ikke drikk for mye for da blir urinen utvannet. masse lykke til:)
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Du kan få falske positive tester om morgenen da morgenurinen er så konsentrert, og alltid inneholder litt LH....Det lureste og sikreste er altså og teste om ettermiddagen/kvelden.
skimre Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2007 takk jenter! da må jeg holde meg en times tid til;o) håper testen slår ut i løpet av helgen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå