Gå til innhold

Deilige dufter! Flere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene blitt helt hekta på rare lukter......tre og spon-duft....maling....bensin.....bodlukt.....Må jo bare styre unna det som er skadelig. Starter på uke 38 på mandag (iflg. menstermin).

Flere som har det slik???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he - nei, det har jeg ikke! Du får prøve å holde nesen unna malingspann og bensin i hvert fall ;-)

Skrevet

eg elsker lukta av toalett vask. toalettet blir vasket vertfall 1 gang om dagen nå. vet ikke hva flaska heter akkuart nå. men sykt god lukt.

Skrevet

mmmmmm.....bensin, spylarveske, maling, neglelekk-fjernar, neglelakk, sprit tusjar, tekstil lim, alt eg ikkje burde sniffe :P

Skrevet

hehe samme her..kjeller lukt,garasje lukt,enkelte reklame blad,spylerveske...er fælt om jeg ikke får lukte det en dag...er helt avhengig...blir ti kg lettere i magen med en gang jeg kjenner slik lukt:)

Skrevet

hehe reklame blad ja...satt å sniffa ikea katalogen i går ;p

Skrevet

bensin,kjeller lukt,parkeringshus,gummiballer(badeballer+++),spyler væske...er så mye godt å lukte på...sukk...

Skrevet

bensin, spylervæske, bilen til samboeren.

skyllemiddel, såpen jeg bruket til vask(sånn som vaskedamer ofte bruker, supersterk og sånn) lukten av kattungene. gennerelt ting som lukter sitron eller gult=P

gult lukter godt...

*ler*

Skrevet

Bio tex vaskepulver har litt sterk og fantastisk god lukt!! Sniffer stadig d, men vet ikke om d er så bra akkurat!?

Skrevet

hehe fine satt med ikea katalogen i dag og sniffa:)....

Skrevet

JIF UNIVERSAL glass og vinduspuss... åååå *drømme drømme*

sprayer i dusjen eller i vasken for da kan eg lukte leeenge.. ahhhh....

:D :D :D

Skrevet

Flere som er glad i løsemidler her, ser jeg! Eksos, bensin, diesel, parkeringshus, whitesprit, og de nye gummimattene i bilen....ah, deilig!

Skrevet

ååå ja jeg er helt hektet på dufter jeg og! trodde seriøst jeg var den eneste.. jeg går å sniffer på parfymer, mentolathum, osv.holder meg unna bensin lukter og neglelakkfjerner, men sniffer godt inn når jeg fyller bensin:( uff ikke bra... håper det går over for jeg dusjer i dufter så ofte jeg kan..og det er sikkert derfor jeg har begynt å klø sånn eheh

Skrevet

Fytterakkern, du er sprø. Bensin lukt er noe jeg slett ikke kan fordra, det er til å bli kvalm av. Jeg har aldri fordratt bensinlukt, jeg blir kvalm av det, det husker jeg fra jeg var liten. Fremdeles er det en lukt jeg avskyr. Jeg har merket at jeg generelt er mye mer følsom på lukter når jeg er gravid, jeg brekker meg lett av alle ubehagelige lukter. Jeg har ikke begynt å like en lukt som jeg til vanlig ikke liker. Tvert imot, er det noe jeg ikke liker til vanlig, så liker jeg det i hvert fall ikke når jeg er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...