Gå til innhold

Wheee, snur seg


Mammaen til Nemi Charisma

Anbefalte innlegg

Nå har jenta mi begynt å snu seg fra rygg til mage......rett før 4 mnd. dagen.

Åssen ligger det ann i de mange andre hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her har vi bejunnt å snu begge veier....snudde seg fra mage til rygg dagen før han var 3mnd, så snudde han seg fra rygg til mage da han var 3mnd og en uke....men han kaver fremdeles med å snu seg da, så er ikke vær dag han greier det:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her prøver og prøver hun, men kommer seg ikke rundt:) Syns i grunnen det er greit jeg, for jeg husker at det var litt stress med storebroren som hele tiden skulle snu seg over på magen, men slett ikke hadde tenkt å være på magen:) Så da måtte jeg snu tilbake hele tiden. hehe. Han var 4,5 mnd, så hun har en mnd igjen til det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

"tildemor" ruller bortover gulvet... *sukk*

hehe... hun er helt vill! og det er litt slitsomt til tider.

 

hun begnte å snu seg fra ryggen til magen da hun var 2 mnd'er. hun er så svai og smidig at hun "tipper" lett rundt.

da hun var 2,5 mnd'er rullet hun over fra mage til rygg. hun skvatt skikkelig de første gangene :) så det var jo ikke bevisst at hun gjorde det.

 

nå er hun snart 4 mnd'er. og på 3 mnd'ers kontrollen bare lo helsesøster av henne. jeg kunne ikke annet enn å le jeg også. da var hun begynt å snu seg over på magen bevisst.

nå har hun begynt å komme seg mer over på ryggen igjen, så jeg slipper å gå og snu henne over igjen når hun blir lei av å ligge på magen. og jeg ser hun er i ferd med å trekke bena opp under seg når hun ligger på magen, men hun kommer seg bare bakover.

så her kan du trygt si at det er full rulle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knerten her snudde seg første gang 3 juli, 3 mnd og 3 dager gammel. Fra mage til rygg. Men klarer ikke rygg-mage. Samme var det med snuppa vår. Men han er veldig ivrig på å "reise seg". Når han ligger på fanget og holder oss i hendene, så drar han seg opp (med litt hjelp) og gliser stort når han får det til uten at hodet detter ned igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun klart det, en uke før hun var 4 mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

min snudde seg første gang fra rygg til mage da han var litt over 4 mnd. Nå, litt over 5 mnd har han snudd seg fra mage til rygg, men uten vitner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie er så bedagelig anlagt at hun bare ligger rolig og kikker foreløpig.. Gidder ikke å snu seg hverken den ene eller andre veien. De andre barna på barselgruppa aker og åler seg, og snur seg både den ene og andre veien, men ikke Sofie, nei... ;-) Bør jeg bli bekymra? Hun er nå 5 1/2 måned gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til bekymring tror jeg. De utvikler seg i så forskjellig tempo disse barna. Min lille på 5 1/2 mnd er like rolig. Men e en veldig oppvakt liten krabat likevel:). I grunnen syns jeg d e like greit me en litt rolig gutt, da storebror på 2 år har full fart (har vært slik siden han ble født) hele dagen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...