babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 jeg er litt usikker nå..har drevet og testet med El tester denne uken her, skulle ha EL mellom onsdag og fredag tror jeg..testet man, tirs og ons, og da da syntes test streken godt, men var ikke så sterk som kontrollstreken. Og ifølge bruksanvisningen er det ikke positiv EL test før begge strekene er like sterke..men så tok jeg en el test idag, og da syntes test streken nesten ikke i det hele tatt..så da lurer jeg litt på da..de testene som teststreken syntes godt må jo være mer positive enn den idag, eller er nok alle negative? mulig jeg har formulert meg litt klønete her, men håper noen evt har samme erfaring...
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. juli 2007 Men betyr vel gjerne at jeg ikke har hatt EL noen av de dagene? enten tidligere, senere, eller så har jeg ikke EL i det hele tatt..er det noen tid på døgnet det er best å teste forresten?
Hera83 Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Hei! Jeg har nettopp fått testene mine fra billigtester, så jeg har ingen erfaring. Men, jeg har hørt at man skal teste på ettermiddagen/kvelden. Og man skal ikke drikke så mye væske timene før man tester.
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2007 takk for tipset:) jeg testet selvfølgelig på formiddagen/tidlig ettermiddag, og drakk heller ikke lite før jeg testet..
Kiwi med maispire Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Hei du:) Bruker alltid billigeteste men de blir aldri rett hvis jeg tester om morningen, kun ettermiddag eller kveld. Aner ikke hvorfor:) hehe
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2007 er jo egentlig veldig rart, siden urinen er mest konsentrert om morgenen..men jeg får teste riktig neste mnd da:) kan jo hende en av de testene jeg tok hadde vært positiv hvis jeg hadde testet senere på dagen da? Gratulerer med spiren forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå