Sunniva78 har to små Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Hva gjør man for at ikke alle skal se hva du skriver på veggen til andre? Vil fjerne "wall-to-wall" hvis noen skjønner... For når jeg skriver på veggen til ei , så kan andre klikke på "wall-to-wall" og se på min vegg... Noen som vet? Ble litt kronglete fortalt....
mamma`n me baby-gutt og jenta Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 de ser bare hva hun har skrevet til deg isåfall, ikke hele veggen din. du slipper nok ikke unna det så lenge du skriver på veggen, send heller en personli beskjed, message trur jeg d står på, under bilde hennes. da er det bare hun som får den, ingen andre som kan lese. bruker nesten bare det jeg nå, til alle.. ofte er det litt personlige ting vi snakker om.
Sunniva78 har to små Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2007 Joda, jeg vet at de kun kan se hva vi har skrevet oss i mellom. Men hos mange andre har jeg ikke mulighet til å klikke på "wall-to-wall" slik de kan hos meg! Det er det jeg lurer på, hvordan har de klart å fjerne dette??
tudeluuu Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 er det folk som ikke er venner med deg som kan se på wallen din og?? Da må du forandre på privacy-innstillingene dine, tillat kun vennene dine og se. Ellers er wallen dessverre en sånn "offentlig" plass, og du kan evt fjerne hele wall-funksjonen, eller gi folk bare limited profile adgang, men da kan de heller ikke skrive på den, hvis du skjønner. Hemmeligheter er best fortalt via messages =)
Sunniva78 har to små Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2007 Ja det spørs om løsningen er å sende private meldinger da:-)
yvonne82 Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 kan ikke bruke wall to wall. da må du bruke inboxen isteden. da kan ikke alle se hva du skriver om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå