Gjest Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Har termin i dag, og har fått ikke mindre enn 6 telefoner de siste timene med spørsmål om hvordan formen er og om ikke det kommer noe barn snart. Begynner å bli en liten aning lei av å forklare at vi er hjemme, og at vi ringer når ungen er ute. Det er jo ikke som om jeg har lyst til å gå her og ruge på overtid ... Uff, skal vel bare være glad vi har mange som tenker på oss og bryr seg, men jeg har som sagt vært i telefonen non-stop fra klokka ett ...
3 skatter ute:) Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 legg inn beskjed på svarern hvis du har- noe sånt som "her sitter vi og venter sånn på babyen at vi ikke har tid til å snakke i telefonen, og siden vi ikke tar den så kan det jo hende vi alt er på sykehuset........"
line_n & sara Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 fikk et tips her inne om å fortelle folk at terminen er en uke eller to etter den ekte datoen! så slipper man disse telefonene! men får håpe det kommer baby hos dere snart, da!
tudeluuu Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Så utrolig irriterende! Det er det værste som finnes, når folk er mer utålmodig enn deg selv, omtrent! Selv kom svigerforeldrene mine til meg 4 dager før termin, de avbrøt ferien, for de var så spent på om det ikke skulle skje noe snart. De hang over meg konstant, og jeg ble ærlig talt veldig sliten av det.. Gutten kom et par dager over termin =) Hehe..huff ja.. du får bare holde ut..folk gir seg nok ikke med masinga før bebisen er ute.. Gå en lang tur, ha sex, og hopp litt opp og ned, så skal du se at bebisen kommer snart =) Lykke til!!
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Vi har oss som kaniner, går lange turer, jeg løper trapper, gumler kanel og bringebær til den store gullmedaljen ... (vasker av prinsipp ikke gulv og vinduer når det ikke er nødvendig). Kan hoppe litt, ja. Det har jeg ikke prøvd enda! Og så lenge folk ikke kommer hjem til oss og maser så skal jeg vel være fornøyd :-) Får trøste meg med at det uansett ikke er lenge igjen nå!
twoboys & a girl Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Husker de tlf. Grusomme, trodde det var noe galt siden jeg var så treg, men det er normalt å gå over. Vi tar kontakt når det skjer, eller når det har skjedd:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå