Gjest Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Jeg tenker på å kjøpe noe å bære gutten min i, men er usikker på hva jeg skal velge. Han er stor, veier 8 kg allerede (3mnd). Jeg har en eldre modell Babybjørn, den er jeg ikke fornøyd med. Hva er deres erfaringer - hva bør jeg velge og hvorfor?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Har ergo er fornøyd med den:)
silhah og emilie Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 jeg har mei tai og jeg kunne ikke vært mere fornøyd:) hun er også stor:)
mammmamia ** Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Jeg har begge deler (altså, har Patapum som er helt lik som Ergo, men billigere) og liker best Patapum. Har småtass-varianten da, den kan brukes lenger... Det jeg liker godt ved den er at den er så enkel å få på seg, bare klipse den på, mens Mei Taien må knytes på, og det blir litt rot med de laaange selene... Men synes nok en Mei Tai passer bedre til en så liten baby, så kan du heller kjøpe Patapum når han blir litt større :-)
eva luna Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Jeg har ergo og er veldig fornøyd, har ikke prøvd mei tai så kan ikke uttale meg om den, men hadde sikkert vært fornøyd med den også. Elsker bæreseler
silhah og emilie Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 syns ikke det er noe rot med de lange selene jeg..knyter den på meg på null komma niks både forann og bak:)
Maisie Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 Enig med silhah. Når du har knytt mei taien et par ganger, går det automatisk, omtrent like fort som å klipse på seg en ergo. Har mei tai (babyhawk) er er storfornøyd med den. Lurer kanskje på å kjøpe en ergo til pappa'n litt senere (tror han synes mei taien blir litt femi for ham, selv om han har bært i den). Man kan aldri ha for mange bæretøy...
eva luna Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 Vet du om man kan bruke mei tai på hoften? og har du prøvd maya wrap?
Ella i farta Skrevet 14. juli 2007 #9 Skrevet 14. juli 2007 Det som er genialt med mei tai er at den tar så liten plass i forhold til ergo, patapum osv...bare å hive i stelleveska og alltid ha den med:) Har prøvd yamo (en variant av disse formsydde) og den var veldig god den..men jeg er mei tai frelst personlig! Er mye mer allsidig enn ergo allikevel..kan du brukes fra fødsel til ungene er 4-5 år, samt at du kan bruke den som ekstra barnestol ved å knyte den fast på stoler når du er borte og du og barnet skal spise=)
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #10 Skrevet 14. juli 2007 Er kjempefornøyd med ergoen vår, den blir brukt både av mor og far:) Dersom du kjøper spedbarnsinlegget kan den brukes fra nyfødt!
silhah og emilie Skrevet 14. juli 2007 #11 Skrevet 14. juli 2007 jeg har bært emilie på hofta, på magen begge veier og på ryggen og det går så fint atte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå