L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 litt rart å se på det første bilde og de som jeg har lagt ut nå.. Magen har vokst masse, og kjenner at huden begynner å bli stram:=)
Love my kidz Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Ja herlig når magen vokser.. og større blir den vettu :-D Jeg har også lagt ut nye bilder i dag.. fikk gravidbildene fra Fame i går, sååå stas =)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2007 for noen nydelige bilder:=) du har kjempe fin mage altså Har også lyst til å bli fotografert der:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå