Gå til innhold

Neeeeei! Nå 7 dager over IKM kom TR!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg sinna!

Og vil bare jage henne bort!

Langt p***** i voll!!!

Men det går jo ikke... men huff er jo sååå skuffa...

Har jo gått leeenge med alle disse symptomene og 1 uke over IKM! har jo aldri gått mer enn max 1 dag over tiden før.. og har heller ikke stressa noe mer denne mnd.,.. så dette forstår jeg ikke...

Og ikke minst.. jeg fikk jo svaaaak positiv 4 dagen over ikm...

Men etter det var alle negative og nå mensen!!!

ÅÅÅÅÅ

Har bare lyst å skriiiike!

Jeg som trodde vi hadde "klart" det denne mnd!!!

Da er det inn i ny pp nå ja, men selvfølgelig er sambo offshore nå da!!!

*hyyyyyyl!*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det var virkelig synd! Skjønner veldig godt at dette var en nedtur for deg. Du har lov til å være lei deg og hyle litt nå.

Kanskje du kan prøve å fokusere på at den positive testen har bevist at alt er i orden med dere begge og at det bare er et spørsmål om tid før du sitter med en ny positiv test i hånden. Og DA blir det baby!

*Sukk, hjerte, men brist ikke*.....

Skrevet

huff ja men har mista en del ganger nå at jeg gir snart opp!

Har jo ei skjønn lita prinsesse på 6 mnd men ville så gjerne få 2 tette nå.. :(

Men men

Huff... vet jeg ikke er alene om dette, har hørt flere her inne den siste tiden som har mista spiren sin, håper bare vi alle sitter med en spire som klorer seg fast snart.... !

Skrevet

Nei vet dere hva????

Nå er jeg....

FORVIRRAAAA!!!!

Trodde TR kom.. men er jo bare mørk brun utflod jo... kanskje jeg har et håp enda! :D:D:D

Men vet ikke da.. kanskje TR slår skikkelig ut senere eller i morgen.. men håper ikke det..

Har jo hørt at man kan ha små blødninger og brun utflod selv om man er gravid!

:D weeey nå ble jeg glad meeeeen forvirra! :-P

Skrevet

huff så leit å høre:( siden du fikk en posetiv test etter 4 dager,så har du nok hatt en liten spire der inne,men som ikke har klart seg.

må være utrolig leit å gå sååå lenge over tiden også kommer den helvettes tanta på besøk:( forstår at du er lei deg nå,men ikke gi opp:)

kansje det blir en ny spire neste mnd:)

men det kan jo også være at du har en liten spire...har jo hørt om flere som blør i begynnelsen av svangerskapet og at blødningene ligener mensen,så det er jo et lite håp..kansje du burde ta deg en tur til legen?

masse lykke til:)

klem

Skrevet

Ja har time til legen på mandag, men tror jeg skal avlyse.... vet ikke om det er noe vits å stresse med å gå til legen når tanta er kommet...

Naturen får gå sin gang, så ser vi neste mnd. :)

Ser det litt ann... om ikke disse sterke mensmurringene gir seg etter en dag og to og et par paracetter så går jeg til legen.

Men tviler på han vil si noe annet enn det jeg allerede vet... at jeg ikke lenger har noen spire... så ja...

MEN nok sutring.. :) *tørke tåre* nå skal vi smile og skåle (med brus) for alle dere som HAR spirene i magen! :--D så *SKÅL!* :)

Og lykke ti! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...