Gjest Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Jeg lurer på om det er noen her som er interessert i å treffes.. Barn, prøver, sliter, gravid.. Noen? Savner noen å gå på café eller bare prate med.. Jeg er innflytter.. God varm klem fra
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Og hvis noen av dere er på nettby, så kaller jeg meg fanapus der...
PintSizedDictator Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Hei på deg:) Vi e en gjeng med jenter fra bergen som har treff i ny og ne. Noen av oss har alerede fått babyene, og andre e gravide eller prøver:) Inne på ung og gravid forumet e det satt opp en ny påmeldingstråd for de som vil bli med:) Vi møtes på burgerking på bystasjonen kl. 18.00... husker ikke datoen, men den står der inne:) Du e hjertelig velkommen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå