Gå til innhold

Fra Bergen.? Se her.!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen her som er interessert i å treffes.. Barn, prøver, sliter, gravid.. Noen? Savner noen å gå på café eller bare prate med..

Jeg er innflytter..

God varm klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvis noen av dere er på nettby, så kaller jeg meg

fanapus

der...

Skrevet

Hei på deg:)

 

Vi e en gjeng med jenter fra bergen som har treff i ny og ne. Noen av oss har alerede fått babyene, og andre e gravide eller prøver:)

 

Inne på ung og gravid forumet e det satt opp en ny påmeldingstråd for de som vil bli med:)

 

Vi møtes på burgerking på bystasjonen kl. 18.00... husker ikke datoen, men den står der inne:)

 

Du e hjertelig velkommen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...