Trulto*Prins&Spire* Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 sukk, hatt ekstrem kvalme siden i dag tidlig, men får ikke til å spy.. ligger som en klump på gulvet og brekker meg. Måtte ringe og be mamma komme og lage noe mat til knøttet i 14 tiden, brakk meg bare eg så på skivene. Men hun var snill og tok han med seg. No ligger eg her og vil fungere igjen...!!!! hva hjelper mot ekstrem kvalme?? sukk.. og dumme mannen gidder ikke bry seg. viktigere og sove lenge og deretter stikke og hjelpe onkelen i leiligheten.. ..sukk.. glad mamma orket i dag
Monajenten Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 For meg hjelper det med dau cola og salt lakris faktisk...av og til Mariekjeks. God bedring til deg, kvalme er noe av det verste:-( Veldig dårlig gjort av samboeren din også.
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2007 ja, han pleier ikke bry seg så mye Har alt det der da, men er så vannskelig å få noe i munnen. tenkte på det tidligere, herregud, og eg gikk slik i ca 3 mnd.. steike.. eg e død etter en dag. hehe.. takk monajenten
Monajenten Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Bare hyggelig, får håpe du blir bedre snart. Skjønner at det er vanskelig å få noe i munnen, men bittelitt er bedre enn ingenting! Sender deg en stor god-bedring-klem!!
~sjiraff~ Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Trekk fersk ingefær i varmt tevann. Det er utrolig virksomt!! Funker ikke på svangerskapskvalme (for min del), men ellers har det en kjempe effekt på meg!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 reisesyketabletter om du har det liggende kanskje? Er det svangerskapskvalme eller bare nprmalt kvalm? For sv. kvalme så hjalp ingenting for min del, ellers er vel cola og sprite med lite futt tingen. Og ingefær te er bra ja.
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2007 har nok ikke det men vet dere? jeg tok paracet og spydde opp ca 5-10 min etterpå. tror dere jeg bør ta nye eller har de fått kommet seg inn i kroppen?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 Salt kjeks som Ritz og cola:) IFA funker også for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå