Gå til innhold

Testet med billigtester.... hmmm.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først fikk jeg en svak og tynn strek på billigtesters graviditetstest, deretter tok jeg en cb -den var negativ... Etter en times tid tok jeg en ny billigtest -den var også negativ...

Kan de vise falskt positivt? Eller er den ikke å regne som positiv når streken er mye tynnere og svakere enn kontrollstreken?...

Hjelp... skjønner ingenting :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kjenner til de testene? :(

Skrevet

kjenner ikke så godt til de forskjellige testene, men er veldig uvanlig å teste falskt positivt da..Har du HCG i kroppen så har du det..ta en ny test imorgen da! når på døgnet tok du de forskjelige testene forresten?

Skrevet

og hva står det i bruksanvisningen til den fra billigtester?

Skrevet

Takk for svar! :)

Jeg tok de to første testene rundt halv to på dagen i dag, også tok jeg den siste ca klokken tre....

Tok først en EL-test som ble svak positiv, sjekket derfor med graviditetstesten som også ble svak positiv, men veldig veldig TYNN strek -mye tynnere og mye svakere enn kontrollstreken.. :(

Men som sagt - CB testen slo ut negativt med samme urin...

Og billigtesten som jeg tok 1,5 time senere viste også negativt :(

Det stod ikke så mye om akkurat dette på arket som fulgte med..

Tror kanskje den første var feil :(

Skrevet

Når er IKM? du får de det an frem til det da vettu, selv om jeg vet at det ikke er lett..

Skrevet

Det er nettopp det som er litt vanskelig å si... For jeg hadde positive el-tester rundt 30.juni -dvs IKM ca 14.juli..

MEN -plutselig kom TR 4 juli, og varte i ca fire dager... så jeg skjønner ingenting :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...