Gjest Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Uff, liker ikke å klage og gjør det sjelden men i dag er jeg litt deppa. Jeg ønsker at barna skal ha en "familie" å vokse opp i, ikke bare jeg og de liksom... Prøver jo å gjøre det koselig for de, og prøver jo å lage litt ekstra kos i helgene og alt det der men så er det det at jeg kjeder meg litt når det kun er meg og de liksom. (Misforstå meg rett; Koser meg jo med de men skulle gjerne hatt en til voksen til å delt disse stundene med...) Så får jeg så dårlig samvittighet for at ikke mine barn skal vokse opp sammen med mammaen og pappaen. (Vi har et kjempegodt forhold men kommer aldri til å bli noe mer mellom oss...) I tillegg har liksom pappaen litt mer familieliv å tilby de når de er der og det hjelper jo ikke på mitt savn til å også ha en mann jeg kan dele hverdagen med. Dessuten så savner jeg å ha noen andre der om kveldene som jeg kan prate med etter ungene er i seng... Beklager litt klaging men måtte bare få det ut...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 hei! jeg tror alle føler det sånn innimellom. først og fremst: ikke ha dårlig samvittighet. Det fører ikke noe godt med seg. du gjør det beste for barna dine utifra din situasjon, og det er det beste du kan tilby dem. og det er flott! selv om du savner en voksen og dele studene med, er det sånn livet ditt er akkurat nå. og bedre dager vil komme! før du klarer og kose deg med dette livet, nyte dagene, ville det ikke blitt bedre med en mann tilstede. og hvorfor synes du pappaen har bedre familieliv å tilby barna? barndomsminnene de lager seg nå vil i stor del være fra hverdagen dere har sammen, og det er familieliv det også! du vil finne en som skal dele dette med deg, han venter der ute. i mellomtiden, lev livet, nyt det. det er nå livet er og du vil vel ikke se tilbake på noe og angre?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 sånn føler jeg det og. ihvertfall i helger når det regner og folk er på ferie.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Melder meg på her,har det på samme måte.. Og sånn som det er nå er det utenkelig at jeg noen gang skal få meg noen ny type... Skulle gjerne hatt det..men tenker med skrekk på alt det styret det er å gå gjennom bli kjent prosessen og alt det der..huffe... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå