Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 mener å ha lest at det er et kjærring råd for et eller annet. noen som vet? Og drikker du grønn te??
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Grønn te kan hjelpe mot/for så mye. Jeg drikker ikke nå, men drakk en stund fordi det skulle hjelpe på forbrenningen og jeg ønsket å gå ned i vekt da. Ellers har du ammete og godnatt-te og mange andre ulike teer som er grønne. De smaker høy syns jeg, men kan jo være verdt å prøve. Jeg prøvde meg på ammeteen med nr. 1, men syns den var så dårlig så det ble ikke mange koppene ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 okay, den er go=) så det er ikke te for å sette i gang fødselen???
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Bringebærbladte, men vet ikke om det virker. Jeg har tatt bringebærbladkapsler i noen uker, men har ikke skjedd noe ennå i hvert fall. Har vel ikke helt troen på det heller, så spiser de bare når jeg husker på det..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Har hørt om disse kapslene som en også kan ta, eller har lest om de her inne... Fikk anbefalt på helsekost å begynne å ta de 3 mdn før fødselen, men har enda ikke begynt... Hva er det denne bringebæren gjør, er det modning eller??
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 I følge min venninne - som ikke har prøvd de selv - skal de virke inn på livmoren og gjøre fødselen lettere og kjappere og at den trekker seg fortere sammen etter fødsel. Hun mente også at de skulle gjøre at babyen kom før, men etter å ha surfet litt rundt har jeg lest om en del som har gått to uker over til tross for at de har brukt kapslene. Så jeg har som sagt ikke helt troen, men trykker de i meg når jeg kommer på det ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå