Gå til innhold

Hva er det med babyen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med babyen min? NYTT 15:24 14.07.2007

Hun hadde igår tre prikker på kinnet sitt. Idag er det fire. det ser ut som små myggestikk eller noe. Hva er dette?

Hun har så vitt feber bare, pleier og være på 36.5 og var idag på 37.1 så det er jo nesten ingenting. Hun suttrer masse uten at vi helt skjønner hvorfor, men har bare tenkt at suttringen er på grunn av tenner. men kanske det er noe annet?

Prøvde på småtroll men dårlig med svar. Og NEI det er IKKE hormonutslett. For det har hun hatt før og det ser ikke like ut.

Ser ut som små myggestikk, bare litt ekstra røde.

Kan noen være så snill og legge dette ut på skravle for meg?

Anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vannkopper? Brannkopper? En baby har ikke feber før tempen er 38 garder eller mer. Så 37,1 er ikke feber. Og det kan vel faktsik være at hun er stukket av et innsekt? Det står ingenting om hvor gammel hun er, virker litt merkelig dette her spørr du meg.. Viste ikke at vi var så farlige her på skravvle at man må få andre til å legge ut slike innlegg for seg...

Skrevet

Tenker også vannkopper eller brann kopper. Men babyen har ikke feber med 37,1 i kroppen....

Uansett vanskelig å si når en ikke kan se hvordan prikkene ser ut.

Skrevet

som andre sier , står ikke alderen..

da min var liten fikk han masse sånne prikker i fjeset.. men da var han for liten til å få tenner, hmmm, ellers er det som de andre sier. eller kanskje det er myggstikk og de klør??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...