Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Hun hadde igår tre prikker på kinnet sitt. Idag er det fire. det ser ut som små myggestikk eller noe. Hva er dette? Hun har så vitt feber bare, pleier og være på 36.5 og var idag på 37.1 så det er jo nesten ingenting. Hun suttrer masse uten at vi helt skjønner hvorfor, men har bare tenkt at suttringen er på grunn av tenner. men kanske det er noe annet? Prøvde på småtroll men dårlig med svar. Og NEI det er IKKE hormonutslett. For det har hun hatt før og det ser ikke like ut. Ser ut som små myggestikk, bare litt ekstra røde. Kan noen være så snill og legge dette ut på skravle for meg?
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Hvorfor må du være anonym for å spørre om dette da???
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Kan det være 5. barnesykdom da? http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321372
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 rett og slett fordi jeg har erfart og alltid få masse stygge usaklige svar når jeg viser nicket mitt. Så derfor ville jeg være anonym.
Myrnia 4barnsmamma Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 37.1 er ikke feber. Dersom du er bekymret ville jeg tatt kontakt med helsesatsjonen! Ellers hjelper det alltid med rikelig drikke og masse kos og kjærlighet.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Tør nesten vedde på at det vannkopper!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #9 Skrevet 14. juli 2007 Høres uansett ikke farlig ut, men høres mer ut som vannkopper.. Eller så klart det kan være loppestikk, da jeg ikke kjenner til om du har kattekrek som ligger i senga til ungen:-)
Happy Ignorant Skrevet 14. juli 2007 #10 Skrevet 14. juli 2007 jeg tipper knott Går det an å ha 37.1 i feber..?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #11 Skrevet 14. juli 2007 Nei vet du hva yppert. Kattekrek kommer ikke inn i hjemmet vårt. Ja dem er søte, men her skal det bli hund når det skal bli husdyr. Men det blir ikke før babyen er blitt større og siden vi har snakket om og få en til baby ganske snart så blir det enda litt lengre før det blir hund. Men jeg tror vel egentlig ikke det er vannkopper heller. Men får vel se imorgen om det er bedre eller verre.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #12 Skrevet 14. juli 2007 Ingen har feber før temperaturen er over 37.7 uansett normaltemp. Sykehuset her regner feber fra 37.7, andre mener 38.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #13 Skrevet 14. juli 2007 Alltså. Det er ikke feber og snakke om. Men det er jo høyere enn vanlig. Alltså er det nok til å være obs på at det er litt forhøyt og kan stige. Tror til og med yppert skjønner hva jeg mener uten og krangle på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå